logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: First Line Polska przygotowała loterię dla marki Oyakata

  PR 15.02.2022, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Firma AJINOMOTO POLAND powierzyła agencji First Line Polska przygotowanie ogólnopolskiej loterii dla marki OYAKATA. Zlecenie agencja pozyskała w wyniku wygranego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-first-line-polska-przygotowala-loterie-dla-marki-oyakata,394789,artykul.html

OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland, która jest częścią japońskiej korporacji Ajinomoto Group. Marka oferuje konsumentom dania i zupy instant z makaronem o różnorodnych, azjatyckich smakach. Dużą część portfolio zajmują produkty inspirowane Japonią – zupy ramen oraz dania yakisoba, łączące w sobie tradycję i nowoczesność.

Loteria marki OYAKATA prowadzona jest pod hasłem „O YA!KA KASA!” Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 20 marca 2022 roku. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolny produkt marki OYAKATA zachować dowód zakupu i zarejestrować go.

Loteria realizowana jest w formule „instant-win” – od razu po dokonaniu zgłoszenia uczestnik dowiaduje się, czy wygrał jedną z nagród pieniężnych w wysokości: 50 zł (555 nagród), 100 zł (155 nagród) oraz 500 zł (25 nagród).

Loterię wspiera kampania reklamowa w mediach. W kampanii wykorzystano digital oraz telewizję.

Źródło: FIRST LINE Polska Sp. z o.o.

www.1stline.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764