logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH

  PR 24.06.2024, przeczytano 517 razy
ilustracja

„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-fortuna-czarne-ponownie-z-pomarancza%2C-takze-na-kontekstowych-ooh,404768,artykul.html

Marka piw Fortuna Czarne, należąca do Browaru Fortuna, znów zwraca się do odbiorców czarno na białym, tak w warstwie graficznej, jak i słownej. Tym razem jednak realizowana przez Pomarańczę kampania ląduje nie tylko w digitalu, ale także na nośnikach OOH, z serią komunikatów wzbogaconych lokalnym kontekstem.

W kilkunastu punktach na terenie Poznania pojawiły się billboardy nawiązujące czarno na białym do topografii miasta, jego mitów, legend i tego, o czym się mówi „na dzielni”, budując angażujące przekazy z lokalnym charakterem. Dokładnie taka jest Fortuna Czarna.

Prostota połączona z regionalnymi skojarzeniami i grą słów już znalazły się w centrum uwagi poznaniaków, o czym świadczą udostępniane przez nich w socialach zdjęcia billboardów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Pomarańcza

pomarancza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764