logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Friz zakończył ważny projekt

  PR 12.03.2020, przeczytano 3196 razy
ilustracjastrzałka

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście finałowych odcinków przepełnionych atrakcjami. Wśród nich m.in. koncert Żabsona i Jacka Stachursky-go.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-friz-zakonczyl-wazny-projekt,386040,artykul.html

Ponad rok temu jeden z najpopularniejszych polskich YouTuberów - Karol Wiśniewski, znany jako Friz zamieszkał z grupą swoich przyjaciół, w domu którego wartość przekracza 5 mln złotych. Dzięki temu popularny twórca wspólnie  z Ekipą mógł codziennie dostarczać fanom nowy content w postaci materiałów wideo. Popularność kanału Friza w ciągu ostatniego roku znacznie wzrosła (dwa razy więcej fanów), a ilość wyświetleń filmów zwiększyła się czterokrotnie. Mimo to twórca zdecydował, aby zakończyć projekt daily,  w którym Friz postanowił każdego dnia w ciągu roku, dostarczać fanom nowy film na swoim kanale. Początkowo popularną Ekipę tworzyły cztery osoby - Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca, ale z biegiem czasu dołączyli do nich: Kamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek, Mateusz “Mixer” Magdziarz, Marta ”Murcix” Błoch, Jakub “Patec” Patecki i Kasia “Fusialka” Bożek.

- Codziennie tworzenie filmów, aby dostarczać fanom nowego contentu, wymagało od nas dużo poświęcenia. To nie tylko dobra zabawa, ale również ciężka praca. Dlatego postanowiliśmy trochę odpocząć. Ja wraz z całą Ekipą jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za wszystkie pozytywne komentarze, ale także za słowa krytyki, dzięki którym mogliśmy stawać się coraz lepsi. Nie żegnamy się tylko kończymy projekt. W ramach podziękowań dla wszystkich osób, które oglądały nasze filmy przygotowaliśmy dwanaście specjalnych odcinków kończących serię - mówi Karol “Friz” Wiśniewski, twórca internetowy.

Wszystkie dwanaście finałowych odcinków kończących wspólny projekt Ekipy można zobaczyć na kanale Friz (3, 55 mln subskrybcji).

Każdy odcinek to kolejna dawka pozytywnych emocji, które Ekipa chce dostarczyć swoim fanom. Przykładowo w dziesiątym odcinku kończącym serię fani mogą zobaczyć koncert popularnego polskiego rapera Żabsona (796 tys. subskrybcji), który wystąpił na specjalnej scenie zlokalizowanej w ogrodzie w domu Ekipy.

To jednak nie koniec muzycznych atrakcji. W jedenastym odcinku “EKIPA FINAL” Friz wraz ze swoimi przyjaciółmi bawi się podczas koncertu Jacka Stachursky'ego.

Dodatkowo dwaj członkowie Ekipy - Mini Majk i Poczciwy Krzychych stworzyli piosenkę, w której śpiewają: “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”. Być może jest to przesłanie skierowane do fanów zapowiadająca dalszą współpracę twórców internetowych, którzy razem pracowali przy jednym projekcie.

Przy tworzeniu finałowych odcinków Ekipa mogła liczyć na silne wsparcie agencji GetHero z Wrocławia, która m.in. koordynowała pracę na planie zdjęciowym i odpowiadała za nagrywanie materiałów.

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764