logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland o śmierci innym językiem

  PR 16.03.2021, przeczytano 556 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Grey Group Poland rozpoczyna działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). W ramach współpracy FHO wspólnie z agencją zrealizują kampanię społeczną, której celem jest pozyskanie finansowania dla fundacji z 1% podatku oraz zmiana sposobu myślenia o śmierci i ostatnich momentach życia spędzonych w hospicjum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-fundacja-hospicjum-onkologiczne-i-grey-group-poland-o-smierci-innym-jezykiem,390651,artykul.html

Kampanię otwiera przygotowany przez agencję Grey spot, obrazujący śmierć jako ostatni etap życia. To czas, w którym – tak jak w każdym innym istotnym momencie – człowiek potrzebuje wsparcia, fizycznej i psychicznej obecności bliskich, z którymi można dzielić emocje. Ideą kampanii jest hasło: „Umieranie to podróż w nieznane. Dobrze jest wtedy mieć kogoś blisko”.

Narratorem spotu zgodził się zostać Andrzej Chyra. Muzyka z kolei skomponowana została specjalnie na potrzebę projektu przez jednego z najbardziej wszechstronnych polskich pianistów i kompozytora – Aleksandra Dębicza. Realizacja projektu możliwa jest między innymi dzięki aktorowi Przemysławowi Bluszczowi, który już nie pierwszy raz wspiera działania FHO. To z jego inicjatywy FHO oraz Grey Group Poland połączyły siły i rozpoczęły wspólną pracę nad kampanią.

Kampania ma zachęcać do przekazywania 1 procenta podatku dochodowego na wsparcie działań Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Celem działań komunikacyjnych jest przełamanie tabu związanego z mówieniem o śmierci.

ilustracjastrzałka

– Są rzeczy, o których myślimy dopiero wtedy, gdy dotykają nas lub naszych najbliższych. Wszyscy czujemy naturalny lęk przed śmiercią, dlatego staraliśmy się przełamać konwencję przedstawiania tej kwestii, mówiąc o niej jako o ostatnim, ale bardzo ważnym, etapie życia – mówią autorzy pomysłu – Beata Kotnowska i Maciej Krawczyk z Grey Group Poland.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne jest organizacją pozarządową, okazującą pomoc ludziom u kresu choroby onkologicznej w ramach hospicjum domowego i stacjonarnego. Misją FHO jest całościowa opieka nad pacjentem paliatywnym oraz jego rodziną.

– Specjalistyczna pomoc to wsparcie zarówno dla pacjenta, jak i jego bliskich. Czas na wspólne przeżycie ostatnich chwil w komfortowych warunkach, poczuciu bezpieczeństwa i zaopiekowania są dla nich kluczowe – mówi Dorota Jasińska, prezes Zarządu Fundacji. – Działania dla naszych podopiecznych są nieodpłatne, dlatego potrzebujemy wsparcia ze strony społeczeństwa, aby nadal być blisko tych, którzy tego potrzebują.

Współpraca agencji z FHO będzie projektem długofalowym. Kolejny etap projektu wystartuje już w maju. Działania komunikacyjne dla Fundacji, także na zasadach pro bono, wspiera agencja Cohn & Wolfe. Koordynacją oprawy muzycznej zajęło się Big Sync Music, zaś wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland.

Źródło: Grey Group

www.grey.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764