logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland o śmierci innym językiem

  PR 16.03.2021, przeczytano 693 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Grey Group Poland rozpoczyna działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). W ramach współpracy FHO wspólnie z agencją zrealizują kampanię społeczną, której celem jest pozyskanie finansowania dla fundacji z 1% podatku oraz zmiana sposobu myślenia o śmierci i ostatnich momentach życia spędzonych w hospicjum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-fundacja-hospicjum-onkologiczne-i-grey-group-poland-o-smierci-innym-jezykiem,390651,artykul.html

Kampanię otwiera przygotowany przez agencję Grey spot, obrazujący śmierć jako ostatni etap życia. To czas, w którym – tak jak w każdym innym istotnym momencie – człowiek potrzebuje wsparcia, fizycznej i psychicznej obecności bliskich, z którymi można dzielić emocje. Ideą kampanii jest hasło: „Umieranie to podróż w nieznane. Dobrze jest wtedy mieć kogoś blisko”.

Narratorem spotu zgodził się zostać Andrzej Chyra. Muzyka z kolei skomponowana została specjalnie na potrzebę projektu przez jednego z najbardziej wszechstronnych polskich pianistów i kompozytora – Aleksandra Dębicza. Realizacja projektu możliwa jest między innymi dzięki aktorowi Przemysławowi Bluszczowi, który już nie pierwszy raz wspiera działania FHO. To z jego inicjatywy FHO oraz Grey Group Poland połączyły siły i rozpoczęły wspólną pracę nad kampanią.

Kampania ma zachęcać do przekazywania 1 procenta podatku dochodowego na wsparcie działań Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Celem działań komunikacyjnych jest przełamanie tabu związanego z mówieniem o śmierci.

ilustracjastrzałka

– Są rzeczy, o których myślimy dopiero wtedy, gdy dotykają nas lub naszych najbliższych. Wszyscy czujemy naturalny lęk przed śmiercią, dlatego staraliśmy się przełamać konwencję przedstawiania tej kwestii, mówiąc o niej jako o ostatnim, ale bardzo ważnym, etapie życia – mówią autorzy pomysłu – Beata Kotnowska i Maciej Krawczyk z Grey Group Poland.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne jest organizacją pozarządową, okazującą pomoc ludziom u kresu choroby onkologicznej w ramach hospicjum domowego i stacjonarnego. Misją FHO jest całościowa opieka nad pacjentem paliatywnym oraz jego rodziną.

– Specjalistyczna pomoc to wsparcie zarówno dla pacjenta, jak i jego bliskich. Czas na wspólne przeżycie ostatnich chwil w komfortowych warunkach, poczuciu bezpieczeństwa i zaopiekowania są dla nich kluczowe – mówi Dorota Jasińska, prezes Zarządu Fundacji. – Działania dla naszych podopiecznych są nieodpłatne, dlatego potrzebujemy wsparcia ze strony społeczeństwa, aby nadal być blisko tych, którzy tego potrzebują.

Współpraca agencji z FHO będzie projektem długofalowym. Kolejny etap projektu wystartuje już w maju. Działania komunikacyjne dla Fundacji, także na zasadach pro bono, wspiera agencja Cohn & Wolfe. Koordynacją oprawy muzycznej zajęło się Big Sync Music, zaś wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland.

Źródło: Grey Group

www.grey.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764