logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Game Changer realizuje Samsung Galaxy Virtual Vibes

  PR 09.07.2024, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

10 lipca br. odbędzie się Samsung Galaxy Virtual Vibes, czyli pierwszy w Polsce Festiwal Muzyczny w metaverse, za którego ideę, przygotowanie oraz realizację odpowiada agencja Game Changer (Group One).  To innowacyjne wydarzenie, którego partnerem tytularnym jest Samsung Galaxy, otwiera nową erę w doświadczeniach muzycznych, łącząc świat realny z wirtualnym. Podczas festiwalu wystąpią: Kizo, Young Leosia, Szpaku, Kacper Blonsky oraz zespół UNMUTE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-game-changer-realizuje-samsung-galaxy-virtual-vibes,404941,artykul.html

To na pewno pierwsze w Polsce, ale niewykluczone, że również pierwsze tego typu wydarzenie na świecie. Choć całość odbywa się na wirtualnej platformie Roblox, która zrzesza ogromną grupę graczy, to nie jest to event gamingowy. Samsung Galaxy Virtual Vibes to wydarzenie muzyczne w kanale, który jest naturalnym miejscem spotkań nastolatków i młodych ludzi. To doświadczenie w pełni immersyjne, w stopniu nieosiągalnym na tradycyjnym koncercie. Bo czy na “oflajnowym” koncercie można nurkować pod sceną, albo latać na lotni nad tłumem uczestników?

Tomek Przeździecki, CEO Game Changer

Podczas festiwalu wszyscy uczestnicy będą mogli wziąć udział w koncertach topowych polskich artystów. Na scenie Samsung Galaxy Virtual Vibes wystąpią; Kizo, Young Leosia, Szpaku, Kacper Blonksy oraz pierwszy polski zespół składający się wyłącznie z osób Głuchych — UNMUTE. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii i kreatywnych możliwości oferowanych przez platformę Roblox. Uczestnicy będą mieli okazję doświadczyć niezwykłych efektów wizualnych, interaktywnych elementów scenograficznych oraz dynamicznych aranżacji, które nie byłyby możliwe do zrealizowania w świecie rzeczywistym. Wirtualna scena umożliwia artystom większą swobodę wyrazu, a widzom zapewni niezapomniane wrażenia.

Partnerem tytularnym wydarzenia został Samsung Galaxy. Natomiast partnerami medialnymi festiwalu są Cinema City, Eventim, Radio Eska, Media Marketing Polska oraz WERE Fantasy. Dzięki współpracy z Cinema City festiwal będzie transmitowany na żywo w pięciu kinach: Westfield Arkadia w Warszawie, Bonarka w Krakowie, Wroclavia w Wrocławiu, Manufaktura w Łodzi oraz Punkt44 w Katowicach.

Samsung Galaxy Virtual Vibes to również wydarzenie inkluzywne dla osób z niepełnosprawnościami. Na platformie Roblox oraz na ekranach kin widoczny będzie tłumacz polskiego języka migowego. Dodatkowo, podczas transmisji koncertu w Cinema City Westfield Arkadia w Warszawie, udostępniona zostanie także audiodeskrypcja, zrealizowana przez firmę Lidex, umożliwiająca osobom niewidomym i słabowidzącym pełne doświadczenie wydarzenia. Dzięki tym rozwiązaniom Samsung Galaxy Virtual Vibes to miejsce, gdzie każdy może cieszyć się muzyką, bez barier i ograniczeń.

W świecie Galaxy kochamy niestandardowe połączenia. Jak jeszcze łączy się to z przekraczaniem granic tego, co znane i otwieraniem nowych drzwi wtedy czujemy, że to TO. Muzyczne festiwalowe emocje w wirtualnym wymiarze? Czemu nie. To ekscytujące być częścią pierwszego takiego wydarzenia w historii. Festiwal muzyczny w grze? Jesteśmy tam!

Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Samsung Electronics Polska

Podczas festiwalu  na użytkowników czekają liczne atrakcje. W strefie partnera tytularnego Samsung Galaxy dostępna bedzie:  minigra  OBBY,  olbrzymia karuzela, fotobudka, stanowiska z wirtualną watą cukrową oraz z wróżbami. Ponadto każdy uczestnik otrzyma wirtualny smartfon Samsung Galaxy, który pełni rolę festiwalowego komunikatora, a także zmienia się w deskolotkę, paralotnię, leżak i trampolinę, umożliwiając szybsze poruszanie się, skakanie oraz latanie. Strefa partnerów medialnych, takich jak Cinema City, Radio Eska, Eventim i Media Marketing Polska oferuje minigry i questy. Dodatkowo festiwal będzie pełen stanowisk pozwalających na siłowanie się na rękę, malowanie twarzy awatarów oraz zagranie w festiwalową grę whac-a-mole. Za udział we wszystkich aktywnościach użytkownicy zdobywają V-coiny, które może wymienić na wyjątkowe skiny i przedmioty w grze. Uczestnicy mogą również odwiedzić Foodtruck Sukcesiliana i przygotować pizzę według przepisu Kizo.

Za pomysł i realizację Samsung Galaxy Virtual Vibes odpowiada należąca do Group One agencja metaverse Game Changer. Nad inkluzywnością całego wydarzenia czuwa agencja UNMUTE (również należąca do Group One).

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764