logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Gemini Holding powierzył kreację i PR agencji Valkea

  PR 24.03.2024, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Gemini Holding, zarządzający centrami handlowymi: Gemini Park Tarnów, Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy, postawił na współpracę z Valkea. Holding powierzył agencji wprowadzenie nowej linii kreatywnej w dwóch centrach oraz działania z zakresu PR-u korporacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-gemini-holding-powierzyl-kreacje-i-pr-agencji-valkea,403584,artykul.html

Agencja stworzyła całkowicie odświeżone linie kreatywne dla Gemini Park Tarnów i Gemini Park Bielsko-Biała. W przypadku pierwszego centrum jest to kreacja podkreślająca modowy charakter galerii i inspirację high fashion. Natomiast linia kreatywna Gemini Park Bielsko-Biała uwypukla jego rodzinny charakter oraz bliski związek z lokalną tkanką miejską. Nowa kreacja prezentuje nowoczesny, charakterystyczny design, zgodny z aktualnymi trendami, który zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.

„Postanowiliśmy odświeżyć linię kreatywną, by podkreślić mocne strony naszych centrów i pokazać, w jakim kierunku chcemy się rozwijać. W Gemini Park Bielsko-Biała stawiamy na rodzinny charakter galerii, ponieważ jesteśmy liderem w zapewnianiu okolicznym mieszkańcom komfortu zakupów i rozrywki dla całych rodzin. Natomiast w Gemini Park Tarnów możemy pochwalić się najszerszą w regionie ofertą modową, dlatego w nowej linii kreatywnej zaakcentowaliśmy ten aspekt” –  mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Valkea będzie także odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu PR-u korporacyjnego dla całego holdingu.

Gemini Holding to polska firma deweloperska z ponad 30-letnim doświadczeniem i bogatym portfolio zrealizowanych inwestycji. Na swoim koncie ma projekty deweloperskie dla marek takich jak Géant, Carrefour, Tesco, Lidl czy McDonald’s. Sieć centrów handlowych Gemini Park jest projektem własnym firmy, rozwijanym z sukcesem na polskim rynku już od 15 lat.

Źródło: Valkea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764