Marka Plusssz - marka, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex - wystartowała z inspirującą platformą komunikacyjną „Główny Rozpussszczający”. W centrum jej przekazu leży sprawczość konsumenta – to on staje się głównym bohaterem swojej codzienności, działając na swoje 100% – w zgodzie ze sobą i własnym stylem życia.
Kim jest Główny Rozpussszczający?
To każdy z nas – nastolatek i senior, studentka i mama, pracownik biura i sportowiec. To każdy, kto rozpuszcza tabletkę Plusssza i rusza po swoje. Chodzi o to, by zadbać o siebie, złapać oddech – i działać. Codziennie i po swojemu. Plusssza można rozpuszczać w porannych kapciach, przed spacerem z psem albo w środku dnia. „Główny Rozpuszczający” uaktywnia się, kiedy robisz coś z myślą o sobie.
- Nowa kampania wpisuje się w DNA marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą aktywnego stylu życia. Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej. Jako lider kategorii, Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie - był Głównym Rozpuszczającym na swoje 100% – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.
Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosław, rekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. Uosabiają determinację, pasję i codzienną siłę działania – dokładnie taką, jaką wzmacnia Plusssz.
Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, produkcja: Buku Team.
Źródło: Huta 19 m. Joachima Fersengelda