logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Główny Rozpussszczający w kampanii Plusssza

  PR 06.06.2025, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

Marka Plusssz - marka, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex - wystartowała z inspirującą platformą komunikacyjną „Główny Rozpussszczający”. W centrum jej przekazu leży sprawczość konsumenta – to on staje się głównym bohaterem swojej codzienności, działając na swoje 100% – w zgodzie ze sobą i własnym stylem życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-glowny-rozpussszczajacy-w-kampanii-plusssza,409146,artykul.html

Kim jest Główny Rozpussszczający?

To każdy z nas – nastolatek i senior, studentka i mama, pracownik biura i sportowiec. To każdy, kto rozpuszcza tabletkę Plusssza i rusza po swoje. Chodzi o to, by zadbać o siebie, złapać oddech – i działać. Codziennie i po swojemu. Plusssza można rozpuszczać w porannych kapciach, przed spacerem z psem albo w środku dnia. „Główny Rozpuszczający” uaktywnia się, kiedy robisz coś z myślą o sobie.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowa kampania wpisuje się w DNA marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą aktywnego stylu życia. Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej. Jako lider kategorii, Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie - był Głównym Rozpuszczającym na swoje 100% – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.

Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosław, rekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. Uosabiają determinację, pasję i codzienną siłę działania – dokładnie taką, jaką wzmacnia Plusssz.

Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, produkcja: Buku Team.

Źródło: Huta 19 m. Joachima Fersengelda

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764