logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Gong z muzyczną kampanią dla ING Banku Śląskiego

  PR 05.11.2018, przeczytano 824 razy

W nowej kampanii agencji GONG dla ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-gong-z-muzyczna-kampania-dla-ing-banku-slaskiego,380007,artykul.html

Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby o dobrych opiniach zrobiło się naprawdę głośno, ich treści stają się tekstami piosenek, które w krótkich klipach śpiewają Mela Koteluk i Paweł Domagała.

Wraz ze startem kampanii w internecie pojawił się spot zachęcający użytkowników do zostawiania swoich opinii na stronie www.glosdlafirm.pl oraz pierwsze interpretacje artystów na temat dobrych opinii, znalezionych wcześniej w sieci - napisanych przez zadowolonych klientów. Dobre opinie o firmach zbiera także powołany do życia chatbot, który komunikuje się z użytkownikami przez aplikację Messenger.

W ramach kampanii, w piosenki zamieni się kilkadziesiąt opinii spośród tych, zebranych od zadowolonych użytkowników. Każdy wyróżniony tekst zyska dedykowaną aranżację muzyczną i oprawę wizualną, a do sieci trafi za pośrednictwem strony internetowej i youtube’owego kanału ING Banku Śląskiego.

  • Czas trwania kampanii: od 5 do 30 listopada 2018 roku;
  • Zakres działań: digital (internet + social media);
  • Idea i kreacja kampanii: agencja GONG;
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;
  • Reżyseria filmów: Julia Rogowska;
  • Produkcja: dom produkcyjny Papaya Films.

Teaser aktywacji, zapraszający do dzielenia się opiniami

Przykładowa opinia, nagrana przez Pawła dla firmy Huba

Przykładowa opinia, nagrana przez Melę dla firmy Kozia Farma Złotna

Przykładowa opinia, nagrana przez Melę dla firmy Szyjemy Sukienki

Przykładowa opinia, nagrana przez Pawła dla firmy Soczewka Kuchnia + Bar

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764