logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grawcom: prezentacja lasera GCC Piolas 400 na Festiwalu Marketingu

  PR 03.09.2024, przeczytano 283 razy
ilustracja

Od 1995 firma Grawcom jest dostawcą urządzeń i oprogramowania dla pracowni reklamowych, zakładów grawerskich oraz firm wykorzystujących w procesie produkcji lub usługach plotery laserowe, plotery tnące, plotery frezujące, plotery termiczne i inne urządzenia sterowane komputerowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grawcom%3A-prezentacja-lasera-gcc-piolas-400-na-festiwalu-marketingu,405511,artykul.html

Od 1999 roku Grawcom jest wyłącznym dystrybutorem firmy GCC produkującej plotery tnące, laserowe oraz drukarki UV. W związku z ciągłym rozwojem i dostosowywaniem urządzeń do wymogów rynku oraz oczekiwań klientów wprowadza na polski rynek nowy model plotera laserowego GCC PIOLAS 400. Urządzenie łączy w sobie dotychczasowe doświadczenie firmy GCC oraz nowoczesne rozwiązania techniczne. Dzięki temu PIOLAS 400 jest jeszcze szybszy bardziej funkcjonalny i wydajny.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Cechy lasera GCC PIOLAS 400:

  • prędkość grawerowania do 4445 mm/s dzięki szybszym silnikom servo,
  • pole pracy 1016 x 610 mm,
  • podwójna kamera CCD SMARTEYES do pozycjonowania przy otwartej i zamkniętej pokrywie,
  • intuicyjny panel dotykowy z ekranem wielkości 7” oraz pulpitem sterującym z klawiszami szybkiego dostępu,
  • podświetlana listwa stanu pracy lasera,
  • ochrona podzespołów przed pyłem,
  • łatwy dostęp podczas konserwacji,
  • i wiele innych funkcjonalnych rozwiązań.

Z ofertą firmy Grawcom będzie można zapoznać się 18 i 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko B11, Hala nr 1.

Bezpłatna rejestracja: festiwalmarketingu.pl/#rejestracja

Źródło: OOH magazine, Grawcom

www.grawcom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764