logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Group One dla Valbon: Największa kampania online od lat

  PR 17.04.2019, przeczytano 1104 razy
ilustracja

Rozpoczęła się największa kampania marki Valbon od 7 lat, której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. Do szeroko zasięgowej kampanii online dołączyły właśnie działania z Influencerami. Kampanię dla Valbon (Hochland)  jako one team realizują: dom mediowy Value Media, agencje SalesTube i Labcon, należące do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-group-one-dla-valbon%3A-najwieksza-kampania-online-od-lat,382142,artykul.html

Valbon wraz z influencerami, w tym: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, inspiruje do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych. Celem współpracy z twórcami internetowymi i szerokozasięgowej kampanii online, która potrwa do końca maja, jest budowanie świadomości marki.

- W ostatnich latach Polacy bardzo zmienili swoje nawyki żywieniowe oraz sposób celebracji posiłków i spotkań. Zauważalna jest zmiana trendów kulinarnych, na które duży wpływ ma m.in. to, jak podróżujemy: podróżowanie kulinarne, częste wyjazdy typu citybreak itp. Z naszą komunikacją wychodzimy na wprost tym zmianom, proponując nowe sposoby podania i zastosowania naszych produktów. Kluczowe było dopasowanie mediów i pozycjonowanie naszych produktów, tak aby podnieść wartość komunikacji i trafić do grupy, zainteresowanej kulinarnymi eksploracjami, które wraz z Group One osiągnęliśmy - mówi Katarzyna Ciecieręga, kierownik marketingu marki Hochland.

Działania, które realizowane są przez Group One w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię video online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, działania paid social na kanałach Facebook i Instargam marki Valbon, search i programmatic, w którym głowną osią działań jest video. W ramach działań content marketingowych na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.

Marki z portfolio Hochland od lat są w czołówce swoich kategorii, ale tak jak zmieniają się trendy konsumenckie, tak też ewoluuje ich obecność w świadomości kupujących, a co za tym idzie w mediach.

- Postawiliśmy na zwiększenie efektywności poprzez dobór narzędzi odpowiadających na obecne trendy - video i social media w połączeniu z siłą wpływu influencerów. W kampanii digital, która ma na celu zwiększenie świadomości marki w wyselekcjonowanej grupie celowej, połączenie inspirującego contentu z dopasowaniem dobrze widocznych powierzchni najlepiej odpowiada celom zbudowania widocznego zasięgu i pozytywnej zmianie biznesu Hochland, która jest podstawą naszej strategii działań - mówi Iga Wachowicz, new business i communication director w Value Media, odpowiedzialna za rozwój biznesowy klienta Hochland.

Valbon, jako jedna z marek należących do firmy Hochland, jest obsługiwana przez spółki Group One w modelu współpracy one house. Value Media odpowiada za kompleksową strategię budowania marki oraz wraz z SalesTube za planowanie kampanii online. SalesTube odpowiada również za działania paid social oraz wykorzystanie programmatica w kampanii digitalowej. Agencja contentowa Labcon zaplanowała i realizuje działania z Influencerami.

Kampania Valbon potrwa do 31 maja.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764