logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Group One dla Valbon: Największa kampania online od lat

  PR 17.04.2019, przeczytano 501 razy
ilustracja

Rozpoczęła się największa kampania marki Valbon od 7 lat, której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. Do szeroko zasięgowej kampanii online dołączyły właśnie działania z Influencerami. Kampanię dla Valbon (Hochland)  jako one team realizują: dom mediowy Value Media, agencje SalesTube i Labcon, należące do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-group-one-dla-valbon%3A-najwieksza-kampania-online-od-lat,382142,artykul.html

Valbon wraz z influencerami, w tym: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, inspiruje do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych. Celem współpracy z twórcami internetowymi i szerokozasięgowej kampanii online, która potrwa do końca maja, jest budowanie świadomości marki.

- W ostatnich latach Polacy bardzo zmienili swoje nawyki żywieniowe oraz sposób celebracji posiłków i spotkań. Zauważalna jest zmiana trendów kulinarnych, na które duży wpływ ma m.in. to, jak podróżujemy: podróżowanie kulinarne, częste wyjazdy typu citybreak itp. Z naszą komunikacją wychodzimy na wprost tym zmianom, proponując nowe sposoby podania i zastosowania naszych produktów. Kluczowe było dopasowanie mediów i pozycjonowanie naszych produktów, tak aby podnieść wartość komunikacji i trafić do grupy, zainteresowanej kulinarnymi eksploracjami, które wraz z Group One osiągnęliśmy - mówi Katarzyna Ciecieręga, kierownik marketingu marki Hochland.

Działania, które realizowane są przez Group One w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię video online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, działania paid social na kanałach Facebook i Instargam marki Valbon, search i programmatic, w którym głowną osią działań jest video. W ramach działań content marketingowych na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.

Marki z portfolio Hochland od lat są w czołówce swoich kategorii, ale tak jak zmieniają się trendy konsumenckie, tak też ewoluuje ich obecność w świadomości kupujących, a co za tym idzie w mediach.

- Postawiliśmy na zwiększenie efektywności poprzez dobór narzędzi odpowiadających na obecne trendy - video i social media w połączeniu z siłą wpływu influencerów. W kampanii digital, która ma na celu zwiększenie świadomości marki w wyselekcjonowanej grupie celowej, połączenie inspirującego contentu z dopasowaniem dobrze widocznych powierzchni najlepiej odpowiada celom zbudowania widocznego zasięgu i pozytywnej zmianie biznesu Hochland, która jest podstawą naszej strategii działań - mówi Iga Wachowicz, new business i communication director w Value Media, odpowiedzialna za rozwój biznesowy klienta Hochland.

Valbon, jako jedna z marek należących do firmy Hochland, jest obsługiwana przez spółki Group One w modelu współpracy one house. Value Media odpowiada za kompleksową strategię budowania marki oraz wraz z SalesTube za planowanie kampanii online. SalesTube odpowiada również za działania paid social oraz wykorzystanie programmatica w kampanii digitalowej. Agencja contentowa Labcon zaplanowała i realizuje działania z Influencerami.

Kampania Valbon potrwa do 31 maja.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764