logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

  PR 22.08.2019, przeczytano 1252 razy
ilustracjastrzałka

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-group-one-z-kampania-360-dla-firmy-walmark-,383678,artykul.html

Firma Walmark, producent suplementów diety, od 20 lat prowadzi w Polsce sprzedaż jednej  ze swoich najpopularniejszych marek suplementów diety - Marsjanki. Nową linię Marsjanki FUTURA tworzą trzy produkty różniące się pod kątem doboru składników, przeznaczone do wspierania prawidłowego rozwoju dzieci w zależności od grupy wiekowej. Wprowadzeniu 3 nowych produktów Marsjanki FUTURA towarzyszy hasło “Aby pewnego dnia nas przerosły”.

Przetarg na obsługę kampanii nowych Marsjanek FUTURA wygrały cztery agencje należące do Group One. Wyróżniło je kompleksowe podejście do oferty łączącej strategię, kreację, media oraz PR. Mediplus odpowiada za opracowanie strategii i działania digital, Sales Tube za działania SEO, SEM, programmatic i kampanię paid social. Serviceplan Health zrealizuje aktywacja dla konsumentów oraz konkurs z wykorzystaniem Instagrama, natomiast agencja Labcon odpowiedzialna jest za działania PR i współpracę z Influencerami.

- Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych pod jednym dachem i bliską współpracę zespołów eksperckich w oparciu o nasz autorski framework. Dzięki temu nasze oferty wyróżniają się tak kompleksową i przemyślaną propozycją działań, które są wynikową jednej strategii. Tak było i w tym przetargu, który jest przykładem na skuteczność naszego podejścia, w którym jako one team stawiamy na biznesową zmianę klientów na każdym etapie współpracy - mówi Bartłomiej Kamiński, Dyrektor Zarządzający Mediaplus.

Kampania Marsjanki FUTURA skierowana jest  do świadomych rodziców, którzy mają wiedzę na temat suplementów diety i holistyczne podejście do zdrowia, oraz są silnie skoncentrowani na przyszłości i rozwoju swoich dzieci.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764