logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Group One z kampanią dla BBC Brit

  PR 24.07.2019, przeczytano 1052 razy
ilustracja

12 czerwca w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery, którą dla stacji realizują pod jednym dachem Group One spółki: Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-group-one-z-kampania-dla-bbc-brit,383347,artykul.html

Za nami premiera 27. sezonu „Top Gear”. Zmienili się prowadzący, ale formuła programu jest taka sama – to nadal efektowne show i prawdziwe moto-emocje. Kilka dni przed emisją pierwszego odcinka ruszyła szerokozasięgowa kampania, którą w zakresie strategicznym, mediowym i kreatywnym dla BBC Brit realizują spółki Group One. Kampania ma o tyle ciekawą formułę, że każdy nowy odcinek to komunikacja premiery, która pod względem mediowym obejmuje zarówno kanały online jak i offline.

Kampania będzie trwała do ostatniego odcinka serii, czyli do 9. sierpnia. Obejmuje ona zarówno kampanię w TV z emisją 5-sec. spotów na kanałach tematycznych z grupy Polsat i 30-sec. spot na Polsacie. Komunikacja obejmuje szerokozasięgowe serwisy oraz działania paid social na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo prowadzona jest kampania w modelu programmatycznym oraz angażujące działania jak np. ankiety na natemat.pl oraz kampania w sieci justwifi. Za kreację i adaptację materiałów globalnych do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która przygotowała również formaty video na kanały online.

W ramach działań realizowane są również działania influencer marketingowe, które dla BBC Brit zaplanowała i przeprowadziła agencja Labcon. We współpracy z agencją GetHero i Rezigiuszem, jednym z najpopularniejszych influencerów w Polsce (ponad 3,5 mln subskrybentów na YT i ponad 1 mln na IG) powstał wyjątkowy film z udziałem Stiga. Odcinek, w którym Youtuber znany z zamiłowania do motoryzacji i szybkiej jazdy staje na torze wyścigowym oko w oko z owianą legendą gwiazdą „Top Gear”, miał premierę w środę 17 lipca na YouTubie na kanale @reZigiusz. Pierwszego dnia po emisji film trafił na 6 miejsce listy “Na czasie” YouTube.  Do dziś obejrzało go już prawie 850 000 internautów.

Premiera nowych odcinków 27 sezonu Top Gear, największego na świecie motoryzacyjnego show, odbywa się w każdy piątek o godz. 22:30 na kanale BBC Brit. Do grona prowadzących u boku Chrisa Harrisa dołączyli komik Paddy McGuinness i legenda krykieta Andrew „Freddie” Flintoff. Nie zabraknie również jedynego w swoim rodzaju kierowcy wyścigowego, znanego wszystkim jako Stig. W nowej serii Paddy, Freddie i Chris stawią czoła największym i najtrudniejszym wyzwaniom w historii „Top Gear”, doprowadzając swoje samochody (i siebie samych) do granic wytrzymałości.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764