logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica wchodzi na stadion Olympique Lyon we Francji

  PR 07.07.2021, przeczytano 648 razy
ilustracja

Marka Fagor z Grupy Amica rozpoczyna współpracę sponsorską z żeńską drużyną piłki nożnej Olympique Lyon. Tym samym polski producent AGD został partnerem kolejnego po hiszpańskim Atletico Madryt utytułowanego klubu. Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy następne sezony, do końca czerwca 2024 roku. Dodatkowo Fagor Electrodomestico podjął 3-letnią współpracę indywidualną z jedną z najlepszych piłkarek na świecie – Norweżką Adą Hegerberg występującą właśnie we francuskim klubie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-amica-wchodzi-na-stadion-olympique-lyon-we-francji,392181,artykul.html

Umowę sponsorską z klubem Olympique Lyon podpisał Christophe Belmont, dyrektor generalny francuskiej spółki Sideme S.A. należącej do Grupy Amica. Zawarty kontrakt pozwoli firmie dotrzeć z przekazem komunikacyjnym oraz marketingowym do potencjalnych nabywców marki Fagor we Francji, wspierając jej rozwój na tamtejszym rynku. Piłkarki Olympique Lyon wielokrotnie zdobyły mistrzostwo Francji i triumfowały w Lidze Mistrzyń.

— Żeńska drużyna Olympique Lyon ma olbrzymi potencjał komunikacyjny. Na co dzień tylko w mediach społecznościowych dociera do ponad 7,5 mln fanów, m.in. dlatego jestem przekonana, że ta współpraca otwiera przed nami wiele nowych możliwości na tamtym rynku — mówi Alina Jankowska-Brzóska, wiceprezes Grupy Amica.

Wybór partnera we Francji również nie jest przypadkowy i wpisuje się w dotychczasowe działania wizerunkowe związane z marką.

– Olympique Lyon to klub z wieloma sukcesami na koncie, ale również z silnymi aspiracjami na przyszłość, których realizację będziemy mogli wesprzeć dzięki naszej marce Fagor. Po podpisaniu podobnej umowy partnerskiej z żeńską sekcją Atletico Madryt w Hiszpanii w kwietniu tego roku, to kolejny krok milowy w rozwoju naszej marki w Europie Zachodniej – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Grupy Amica.

Logotyp Fagor będzie eksponowany m.in. na oficjalnych strojach sportowych, a także na bandach LED podczas spotkań Olympique Lyon w ramach rozgrywek ligi francuskiej oraz kobiecej Ligi Mistrzyń. Identyfikacja marki pojawi się również w przestrzeni stadionu oraz na stronie internetowej klubu. Logo sponsora będzie wykorzystywane w wywiadach, sesjach zdjęciowych piłkarek i aktywacjach konsumenckich.

– Komunikacyjnie zależy nam także na wspieraniu umacniającego się w Europie fempowermentu, czyli megatrendu równościowego, który pokazuje, że kobiety są silne i mogą realizować swoje zawodowe aspiracje na równi z mężczyznami. Jestem pewien, że to właściwy kierunek dla naszej marki również we Francji – dodaje Paweł Rydz.

Żeńska drużyna Olympique Lyon została założona w 1970 roku. Jej piłkarki są wielokrotnymi zdobywczyniami Pucharu Francji i zwyciężczyniami Mistrzostw Francji. W sierpniu 2020 roku po raz piąty z rzędu i po raz siódmy w historii wygrały Ligę Mistrzyń UEFA. Ada Hegerberg natomiast to norweska piłkarka reprezentująca barwy Olympique Lyon, indywidualnie uhonorowana tytułem najlepszej piłkarki świata w roku 2018, wybierana także najlepszą piłkarką Europy w latach 2016-2019. Do dziś dzierży rekord strzelonych bramek w rozgrywkach Ligi Mistrzyń (53 gole).

Klub piłkarski Atletico de Madrid został założony w Madrycie w 1903 r. i jest jednym z najbardziej uznanych klubów piłkarskich w historii futbolu. Żeńska drużyna Atletico w swoim dorobku posiada trzy tytuły Mistrzowskie w Hiszpanii, zdobyte kolejno w latach 2016 - 2018, jak również aktualne trofeum Superpucharu Hiszpanii wywalczone pomimo pandemii pod koniec stycznia br. Piłkarki Atletico Madryt cieszą się niezwykłą popularnością w skali kraju (druga drużyna w Hiszpanii pod względem liczby fanów i śledzących na mediach społecznościowych), do klubu należy także światowy rekord we frekwencji na meczu kobiecej piłki nożnej – 60 739 widzów na meczu z piłkarkami FC Barcelona.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764