logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Grupa Dentsu wraz z organizacją Apart of Me opracowało aplikację Nadiya

  PR 16.02.2023, przeczytano 781 razy

Grupa reklamowa dentsu wraz z brytyjską organizacją charytatywną Apart of Me, zajmującą się zdrowiem psychicznym, stworzyły aplikację „Nadiya – A Quest For A Safer Place”, która pomoże dzieciom uporać się z traumą wywołaną wojną w Ukrainie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-grupa-dentsu-wraz-z-organizacja-apart-of-me-opracowalo-aplikacje-nadiya,399001,artykul.html

Dentsu we współpracy z organizacją charytatywną Apart of Me opracowała aplikację "Nadiya - A Quest For A Safer Place". Twórcy aplikacji stworzyli ją z myślą o najmłodszych osobach, które doświadczyły traumatycznych wydarzeń związanych z wojną. Aplikacja ta ma na celu pomóc dzieciom w przezwyciężeniu lęku i stresu, które są powszechne wśród osób, które były świadkami wojennych okrucieństw. Ze strony dentsu zaangażowane były zespoły wolontariuszy z dentsu EMEA na Węgrzech, w Polsce i Amsterdamie.

Wydarzenia aplikacji rozgrywają się w leśnym królestwie, gdzie użytkownik spotyka przyjaznego i mądrego Przewodnika. Bohater opowiada o dziewczynce Nadii, która została uwięziona na polanie i potrzebuje pomocy. Aby to zrobić, osoba korzystająca z aplikacji, będzie musiała wykonać ćwiczenia, które pomogą rozwinąć wewnętrzną siłę i cechy, takie jak Współczucie, Spokój i Odwaga. Aplikacja pozwala zacieśniać relacje rodzinne, nauczyć się być życzliwszym dla siebie i innych, nabrać pewności siebie w przetrwaniu trudnych czasów.

Bezpłatna aplikacja, dostępna w języku angielskim i ukraińskim, oferuje ćwiczenia terapeutyczne dla dzieci w wieku 5-11 lat, między innymi:

  • proste ćwiczenia terapeutyczne do wykonania przez dziecko i rodziców, które są zaprojektowane w ciekawej formie, dzięki czemu dzieci chętnie się w nie zaangażują bez presji dorosłych,
  • poradnik dla rodziców z dodatkowymi wskazówkami, jak pomóc maluchowi poradzić sobie w trudnych chwilach.

Aplikację Nadiya można pobrać z App Store i Google Play.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764