logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Grupa Walk dla Vision Express w kampanii Wielkiego Badania Wzroku

  PR 27.02.2019, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegły poniedziałek ruszyła czwarta edycja Wielkiego Badania Wzroku, ogólnopolskiej kampanii organizowanej przez Vision Express. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie konieczności dbania o wzrok oraz stworzenia okazji do konsultacji u specjalisty. Za koncepcję komunikacji kampanii odpowiada Walk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-grupa-walk-dla-vision-express-w-kampanii-wielkiego-badania-wzroku,381416,artykul.html

Jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby Wielkiego Badania Wzroku - co piąty Polak ocenia stan zdrowia swoich oczu jako zły. Niespełna połowa z nas deklaruje, że ma wadę wzroku lub chorobę oczu. Za główną przyczynę dolegliwości oczu podaje się niewystarczającą dbałość o wzrok. Odpowiedzią na ten powszechny problem jest akcja prowadzona przez Vision Express. Na stronie www.wielkiebadaniewzroku.pl można umówić się na badanie, które kosztuje tylko 9zł.

To czwarta edycja Wielkiego Badania Wzroku, która potrwa do końca marca b.r. Za stworzenie strategii komunikacji, w tym za przygotowanie spotów reklamowych, reklam w prasie, radiu i Internecie oraz projekt landing page odpowiada Walk Creative. Za komunikację PR oraz relacje z mediami Walk P. Natomiast za programowanie front-end oraz działania w obszarze social media odpowiada Walk Digital.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764