logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Grześki i Dre$$code łączą siły w szkolnym konkursie

  PR 27.08.2024, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Marka Grześki startuje z konkursem kreatywnym na powrót do szkoły. Na zwycięzców czekają vouchery pieniężne oraz limitowana kolekcja ubrań od Dre$$code.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-grzeski-i-dre%24%24code-lacza-sily-w-szkolnym-konkursie,405443,artykul.html

Grześki po raz kolejny zapraszają do zabawy z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego, uruchamiając drugą edycję konkursu „Wyjaw szkolne grzeszki”. Konkurs to doskonała okazja, aby podzielić się swoimi najzabawniejszymi i najbardziej pamiętnymi wspomnieniami z lat szkolnych.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić ulubione Grześki, a następnie odwiedzić stronę szkolnegrzeszki.pl, gdzie można opisać swoją najbardziej spektakularną akcję z czasów szkolnych lub podzielić się najbarwniejszą uwagą, którą otrzymało się w dzienniczku. Grześki zachęcają, aby skupić się na wspomnieniach, które wywołują uśmiech i pozytywne skojarzenia.

Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody, w tym vouchery pieniężne oraz unikalne ubrania z limitowanej kolekcji stworzonej we współpracy z grupą Dresscode. Konkurs trwa od 26.08.24 do 25.09.24. Działania aktywacyjne są realizowane w ramach platformy komunikacyjnej marki „Każdy ma swoje grzeszki… Grześki”.

Konkursowi towarzyszą szeroko zakrojone działania digitalowe i influencerskie. Za koncepcję i kompleksową koordynację kampanii odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764