logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Grzeszki na wagę złota w loterii marki Grześki

  PR 01.02.2024, przeczytano 487 razy
ilustracjastrzałka

Marka Grześki zachęca w aktywacji do celebrowania swoich „grzeszków”: pasji, zajawek, „bzików”, czyli wszystkich rzeczy i cech, które sprawiają, że każdy z nas jest wyjątkowy i może patrzeć na świat z większym dystansem. W loterii można zdobyć prawdziwe złoto. Udział w loterii możliwy jest do 27.03.2024 r. i towarzyszyć jej będzie szeroka kampania wspierająca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-grzeszki-na-wage-zlota-w-loterii-marki-grzeski,402957,artykul.html

Grześki kontynuują komunikację na platformie „Każdy ma swoje Grzeszki” i w aktywacji zachęcają, by obnosić się nimi z dumą, bo właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić ulubione Grześki za min. 3 zł i zarejestrować zgłoszenie na zlotegrzeszki.pl. Na uczestników czekają codzienne nagrody pieniężne: 10 x 200 zł, a także tygodniowe i miesięczne w postaci sztabek złota. Łączna pula nagród to ponad 200 000 zł. Przy okazji aktywacji w sprzedaży pojawił się limitowany wariant: Grześki Złoty Karmel.

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie mediowe: spot TV, działania instore, kampanie digital, komunikacja w social mediach, lokowanie w podcastach, działania z influencerami. W czasie aktywacji marka Grześki „odda” swoje kanały social mediowe mikroinfluencerom, którzy dzięki temu będą mogli dotrzeć do szerszej publiczności i opowiedzieć o swoich pasjach oraz zajawkach. W ramach współpracy marka ma także zapewnioną widoczność jako sponsor podczas transmisji Mistrzostw Świata w CS2: PGL Major Copenhagen.

Za koncepcję aktywacji, przygotowanie materiałów oraz prowadzenie kampanii wspierającej oraz kompleksową obsługę loterii odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Telewizję dla kampanii zakupił dom mediowy Initiative, za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

Dodatkowe informacje:

O agencji
NAV agency to agencja kreatywna specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek. Świadczy usługi w zakresie opracowywania strategii i koncepcji kreatywnych, płynnie integrujących media off- i on-line'owe. Zapewnia przy tym kompleksową obsługę działań shopper i trade marketingowych. W portfolio klientów agencji znajdują się takie firmy jak: Żywiec Zdrój, Danone, Nutricia, USP Zdrowie, Nivea, Carlsberg, Van Pur, Frisco, czy Benefit Sysems.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764