logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made - Event dla Weber Saint-Gobain

  PR 28.02.2020, przeczytano 2130 razy

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację jubileuszu firmy Weber Saint-Gobain Polska. Marka już od 25 lat wraz ze swoimi Partnerami współtworzy na polskim rynku obiekty budowlane i zapewnia komfort dzięki materiałom budowlanym Weber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made---event-dla-weber-saint-gobain,385867,artykul.html

W styczniu 2020 roku w Vienna House Andel’s w Łodzi marka Weber świętowała swoją 25-letnią obecność na polskim rynku. Z tej okazji Hand Made przygotowała szczególne wydarzenie dla jej Partnerów, z którymi współpracuje już od wielu lat. Oprócz części merytorycznej poświęconej podsumowaniu osiągnięć firmy, agencja Hand Made zadbała o wyjątkową oprawę Gali 25-lecia i wieczornych atrakcji. Uroczystemu wieczorowi połączonemu z kolacją towarzyszyły estetyczne doznania w postaci występów artystycznych, scenografii florystycznej, niezwykłych kwiatowych wizualizacji i muzyki.

W trakcie jubileuszowej Gali marka Weber doceniła swoich Partnerów. Przedstawiciele wyróżnionych firm otrzymali specjalnie zaprojektowane złote statuetki w kształcie liści monstery – rośliny, która była głównym motywem wyjątkowych, kwiatowych dekoracji na Gali 25-lecia.

Salę balową w hotelu na ten jeden wieczór zalała tropikalna roślinność oraz złote i czarne dekoracje, które stworzyły elegancką, ciepłą atmosferę.

- Rośliny to otoczenie, w którym czujemy się naturalnie i komfortowo. Tworząc aranżację w stylu jungle glamour, chcieliśmy w symboliczny sposób pokazać naszym Klientom, że są dla nas ważni, jesteśmy blisko nich, troszczymy się o ich potrzeby i chcemy na nie odpowiadać zapewniając wygodę, wsparcie i bezpieczeństwo - mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Weber Saint-Gobain.

Głównym punktem programu Gali 25-lecia Weber Saint-Gobain w Polsce było spektakularne show akrobatyczno-artystyczne krakowskiej grupy Art Color Ballet. Zespół artystów zaprezentował autorski performance wykorzystujący światła UV, muzykę instrumentalną, taniec, bodypainting oraz zjawiskową choreografię.

Oprawę muzyczną wieczoru zapewniły charyzmatyczne i energetyczne artystki z zespołu Ladies of Power, które zagrzewały do tańca, łącząc autorskie brzmienia z najnowszymi, światowymi trendami muzyki klubowej. Wspólne rozmowy i zabawę uprzyjemniała muzyka płynąca z DJskich setów.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Weber Saint-Gobain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764