logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

  PR 06.12.2018, przeczytano 390 razy
strzałkistrzałka
Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem ZOBACZ ILUSTRACJE

Nutrimed, będący częścią Nutricii Medycznej, powierzył agencji reklamowej Hand Made organizację konferencji naukowo-szkoleniowej. Wydarzenie odbyło się w dniach 16-17 listopada w Warszawie w hotelu Warsaw Plaza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-dla-nutrimed-z-branzowym-eventem,380439,artykul.html

W konferencji naukowej udział wzięło ponad 260 lekarzy i pielęgniarek z całej Polski. Była to już IV edycja wydarzenia na temat specjalistycznego żywienia dojelitowego w warunkach domowych. Po wykładach, szkoleniach i warsztatach merytorycznych, wieczorne spotkanie uprzyjemniła swoim koncertem Natasza Urbańska. W tym roku agencja Hand Made po raz pierwszy zajęła się kompleksową obsługą całego eventu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hand Made. Wszystko było dopięte na przysłowiowy ostatni guzik. Agencja w pełni wywiązała się z organizacji wydarzenia oraz koncertu gwiazdy wieczoru. Mogliśmy liczyć na wsparcie na każdym etapie działań - Magdalena Kulczycka Koordynator Dział Handlowy Nutricia Polska

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764