logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

  PR 06.12.2018, przeczytano 495 razy
strzałkistrzałka
Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem ZOBACZ ILUSTRACJE

Nutrimed, będący częścią Nutricii Medycznej, powierzył agencji reklamowej Hand Made organizację konferencji naukowo-szkoleniowej. Wydarzenie odbyło się w dniach 16-17 listopada w Warszawie w hotelu Warsaw Plaza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-dla-nutrimed-z-branzowym-eventem,380439,artykul.html

W konferencji naukowej udział wzięło ponad 260 lekarzy i pielęgniarek z całej Polski. Była to już IV edycja wydarzenia na temat specjalistycznego żywienia dojelitowego w warunkach domowych. Po wykładach, szkoleniach i warsztatach merytorycznych, wieczorne spotkanie uprzyjemniła swoim koncertem Natasza Urbańska. W tym roku agencja Hand Made po raz pierwszy zajęła się kompleksową obsługą całego eventu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hand Made. Wszystko było dopięte na przysłowiowy ostatni guzik. Agencja w pełni wywiązała się z organizacji wydarzenia oraz koncertu gwiazdy wieczoru. Mogliśmy liczyć na wsparcie na każdym etapie działań - Magdalena Kulczycka Koordynator Dział Handlowy Nutricia Polska

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764