logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

  PR 06.12.2018, przeczytano 578 razy
strzałkistrzałka
Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem ZOBACZ ILUSTRACJE

Nutrimed, będący częścią Nutricii Medycznej, powierzył agencji reklamowej Hand Made organizację konferencji naukowo-szkoleniowej. Wydarzenie odbyło się w dniach 16-17 listopada w Warszawie w hotelu Warsaw Plaza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-dla-nutrimed-z-branzowym-eventem,380439,artykul.html

W konferencji naukowej udział wzięło ponad 260 lekarzy i pielęgniarek z całej Polski. Była to już IV edycja wydarzenia na temat specjalistycznego żywienia dojelitowego w warunkach domowych. Po wykładach, szkoleniach i warsztatach merytorycznych, wieczorne spotkanie uprzyjemniła swoim koncertem Natasza Urbańska. W tym roku agencja Hand Made po raz pierwszy zajęła się kompleksową obsługą całego eventu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hand Made. Wszystko było dopięte na przysłowiowy ostatni guzik. Agencja w pełni wywiązała się z organizacji wydarzenia oraz koncertu gwiazdy wieczoru. Mogliśmy liczyć na wsparcie na każdym etapie działań - Magdalena Kulczycka Koordynator Dział Handlowy Nutricia Polska

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
Wacom zaprezentował nową wersję Mobilestudio Pro 16
Mobile Studio Pro to połączenie graficznego tabletu piórkowego z wyświetlaczem LCD oraz wydajnym komputerem. Kompaktowe rozmiary i pojemna bateria pozwalają na korzystanie z niego w zasadzie wszędzie. Dodatkowymi atutami są wysoka moc obliczeniowa oraz wytrzymałość.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764