
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Marka Duda rusza z szerokimi działaniami reklamowymi i przechodzi rebranding. W ramach współpracy Hand Made odpowiada za kampanię telewizyjną - w tym scenariusze spotów, produkcję oraz postprodukcję spotów. Działania reklamowe zostaną wzmocnione loterią promocyjną.
Zależało nam, żeby pokazać wachlarz produktów – i to nie tylko w końcowym packshocie. Połączyliśmy więc animację z apetycznymi ujęciami potraw i od początku wiedzieliśmy, że efekt będzie świetny! Plan dopełniły też ujęcia dedykowane social mediom z udziałem wszystkich naszych bohaterów. Dodatkowo, skomponowaliśmy dedykowany utwór, który oddaje klimat produkcji.
Magda Ludwig
Agency Producer w Hand Made
Tworząc scenariusze, skorzystaliśmy z elementów nowej szaty graficznej opakowań. Finalnie stworzyliśmy sześć spotów – każdy dedykowany innej kategorii wędlin, z unikalnym bohaterem i własnym kodem kolorystycznym. Taki podział pozwolił nam uporządkować portfolio produktów i nadać każdemu z nich wyrazisty, indywidualny charakter.
Agnieszka Trzeciak
Creative Director w Hand Made
Źródło: Hand Made