logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made z produkcją dla Diosminex Max

  PR 11.04.2024, przeczytano 376 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię dla leku Diosminex Max z portfolio Bausch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-z-produkcja-dla-diosminex-max,403807,artykul.html

Zadaniem agencji było przygotowanie scenariusza spotu (30 i 15 sekundowego), nadzór nad produkcją oraz postprodukcja materiału. Poza reklamą telewizyjną Hand Made odpowiada za przygotowanie formatów OOH i digitalowych dla kampanii. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a reżyserem był Marcin Dubieniec.

Reklama skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 40+, ale przewlekła niewydolność żylna dotyczy szerszego grona. Marka potrzebowała czytelnej i pojemnej metafory, aby podkreślić swoje wyróżniki (USP - Unique Selling Proposition). Wykorzystane w spocie metaforyczne schody doskonale wpisały się w tę potrzebę.

Przewlekła niewydolność żylna ma aż 7 stopni zaawansowania, a Diosminex Max można stosować na każdym z nich. Dlatego posłużyliśmy się metaforą schodów, w których każdy kolejny stopień odzwierciedla inny etap zaawansowania choroby. Zabieg ten pozwolił nam pokazać szerokie spektrum działania leku oraz jego uniwersalność.

Dominika Janiszewska, Senior Copywriter w Hand Made

To kolejny projekt Hand Made dla koncernu Bausch Health Agencja przygotowała produkcję między innymi dla marek 4Flex, Chlorchinaldin, Inaldin czy Hyal Drop.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764