logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hannibal Lecter i gwiazdy pokolenia Z ratują życia w kampanii DKMS

  PR 27.11.2024, przeczytano 230 razy
ilustracja

“Próbowałaś już kiedyś… wydobyć ludzki szpik?” – pyta w dość mrocznej scenerii Hannibal Lecter, który stał się inspiracją do najnowszej kreacji, stworzonej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, największego w Polsce Ośrodka Dawców Szpiku, wspierającego osoby chorujące na nowotwory krwi. Zaangażowały się w nią gwiazdy młodego pokolenia – aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hannibal-lecter-i-gwiazdy-pokolenia-z-ratuja-zycia-w-kampanii-dkms,406623,artykul.html

Chociaż Polska jest 5. na świecie krajem pod względem liczby potencjalnych dawców szpiku, to tych wciąż nie jest wystarczająco. Każdego dnia kolejne osoby wypadają z bazy ze względów medycznych lub przekroczenia granicy wieku, a zgodnego dawcy nie znajduje 20% polskich pacjentów.

Zapraszając do produkcji influencerów z pokolenia Z, fundacja chce dotrzeć do osób młodych, które są gotowe oddać cząstkę siebie na rzecz drugiego człowieka.

Za pomysł, dopasowanie twórców oraz kompleksową realizację odpowiada Lifetube, jedna z największych agencji influencer marketingowych w Polsce.

Wyzwaniem, które stało przed nami podczas realizacji spotów, było sprawienie, że przekaz reklamowy nie tylko dotrze do odbiorców, ale również zostanie zapamiętany. Żeby zwiększyć na to szansę, stworzyliśmy spoty nawiązujące do ikonowych scen z “Hannibala”  - mówi Łukasz Gwiazda, Group Strategy and Creative Manager w Lifetube

Dzięki zrozumiałej komunikacji, która opiera się na kulturze, udało się nie tylko wyedukować widzów, ale również ich rozbawić, a co za tym idzie zwiększyć prawdopodobieństwo, że treść zostanie w ich pamięci na dłużej - mówi Robert Fidler, Creative Lead w Lifetube

Chociaż oba spoty w najdłuższej wersji trwają zaledwie 30 sekund, przekazują wiele istotnych informacji, a sam Hannibal wciela się w rolę eksperta. Tak jak w filmie czy serialu, o tajnikach ludzkiego ciała wie przecież bardzo dużo.

Strach przed bólem i obawa o skomplikowanie procedury to obecnie jedne z największych barier rejestracji. Naszym głównym celem jest przede wszystkim budowanie świadomości idei dawstwa szpiku, ale też obalanie szkodliwych mitów – mówi Anna Połotnicka, koordynatorka projektu po stronie Fundacji DKMS

Sama rejestracja jest prosta, bezbolesna i trwa zaledwie 10 minut, a bezpłatny pakiet można zamówić przez internet na www.dkms.pl Więcej informacji o Fundacji DKMS: https://www.dkms.pl/

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764