W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Jennifer Lopez, jedna z najbardziej fascynujących i wpływowych ikon na świecie, wprowadza na rynek zapach LIMITLESS. Odzwierciedla on samą Jennifer Lopez – kobietę, która żyje bez żadnych ograniczeń, zna i wykorzystuje swoją moc. Jest źródłem inspiracji oraz ikoną nieograniczonego potencjału, która osiąga wielkie sukcesy bez limitu. Każdego dnia odzwierciedla istotę tego, co znaczy być kobietą silną i zdecydowaną.
LIMITLESS dostępny jest w Polsce wyłącznie w drogeriach Rossmann.
W poniedziałek, 6 maja wystartowała kampania promująca zapach, która emitowana jest na standardowych oraz spektakularnych nośnikach DOOH. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą także działania w kanałach social media oraz współprace z influencerami.
Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Kampanię influencerską poprowadzi zespół Havas Play.
Źródło: Havas Media Network Poland