logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Heima PR wspiera akcję #Wszyscydowioseł Fundacji Legii

  PR 20.11.2023, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Heima PR, która od lat angażuje się i prowadzi projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności, po raz piąty zajmie się obsługą komunikacyjną szóstej edycji akcji #WszyscyDoWioseł (WDW 2023) prowadzonej przez Fundację Legii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-heima-pr-wspiera-akcje-wszyscydowiosel-fundacji-legii-,402149,artykul.html

Wszyscy do Wioseł to impreza charytatywno – sportowa organizowana przez Fundację Legii, której celem jest zebranie funduszy oraz promowanie idei pomocy poprzez sport. W tym roku beneficjentem WDW będzie Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a zebrane podczas akcji środki zostaną przeznaczone na wsparcie 116 111 telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży.

To już kolejna edycja akcji, którą jako Heima PR mamy przyjemność komunikować. Cieszymy się, że Fundacja Legii po raz kolejny powierzyła nam działania PR. Tematy społeczne są nam niezwykle bliskie, a w szczególności zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, które w ostatnich latach uległo znacznemu pogorszeniu. Wiemy jak ważny społecznie jest to projekt. Zawsze wspieramy inicjatywy, które przyczyniają się do znaczącej poprawy sytuacji, tych którzy potrzebują wsparcia. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu - mówi Monika Majcher CEO Heima PR.

W ramach współpracy, Heima PR odpowiedzialna jest za media relations, influencer marketing oraz wsparcie działań podczas eventu organizowanego na stadionie Legii.

Za koordynację działań komunikacyjnych odpowiada zespół nowo powstałego działu CareComm koordynowanego przez Monikę Majcher CEO agencji.

Źródło: Heima PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764