logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hibrands przeprowadza kompleksowy redesign opakowań Lisner

  PR 17.02.2022, przeczytano 720 razy
ilustracja

Lisner rozpoczyna proces kompleksowej zmiany identyfikacji graficznej oraz architektury swojego portfolio. W sklepach pojawiły się już zaprojektowane według nowego systemu opakowania reprezentujące core nowej architektury. Za sterem przedsięwzięcia stoi dział marketingu marki Lisner zaś kreatywnej energii dodaje agencja HiBrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hibrands-przeprowadza-kompleksowy-redesign-opakowan-lisner,394810,artykul.html

- Szukaliśmy agencji, który swobodnie porusza się wśród trendów współczesnej estetyki i designu, oraz rozumie dynamikę zmieniających się konsumenckich oczekiwań. Dokładnie taką firmą jest HiBrands - doświadczoną, z solidnym portfolio, a przede wszystkim ze świetnym zespołem kreatywnym, z którym pracuje się po partnersku - mówi Michał Zduniak, Marketing Manager w LISNER.

Decyzja o gruntownej zmianie w identyfikacji marki wzięła się z uważnej obserwacji potrzeb i zachowań konsumentów. Wprowadzono zmiany w projekcie logo Lisner, poprawiono system informacji produktowej, zmianie uległy też stosowany na opakowaniach sposób przedstawiania produktów oraz koncept całego portfolio. Nowe opakowania odzwierciedlają strategię marki komunikując przyjemność, kulinarną pasję, a przede wszystkim doskonały smak.

- Właściwie każdy element opakowań Lisner zaprojektowaliśmy na nowo. Bardzo zależało nam przy tym, by obecni konsumenci bez trudu rozpoznali w naszych projektach swoją ulubioną markę. Dlatego szanowaliśmy esencję graficznej tożsamości Lisner; nowe projekty nadają jej świeżą interpretację i dodają apetycznej energii – wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

- Nowe opakowania produktowe oraz nowa platforma komunikacyjna w TV i Internecie to dopiero początek dynamicznych zmian marki LISNER. Innowacyjność leży w naszym DNA. Konsumenci mogą się więc spodziewać kolejnych niespodzianek w ciągu roku. – ujawnia Michał Zduniak, Marketing Manager.

Agencja HiBrands odpowiada za projekt całościowego redesignu portfolio produktowego marki Lisner. Na sklepowe półki trafiły już pierwsze opakowania produktów marki zgodne z nową koncepcją identyfikacji i zaktualizowaną architekturą marki, wkrótce, sukcesywnie dołączać będą do nich kolejne.

Źródło: HiBrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764