logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Highnoon.pl dla Magnum - nowa kampania lodów Ruby

  PR 20.07.2020, przeczytano 872 razy
ilustracjastrzałka

Marka Magnum (Unilever) rozpoczęła w lipcu kampanię reklamową lodów Ruby, za której produkcję odpowiadało studio HIGHNOON.PL. W promującym ją spocie występuje Anja Rubik, a głównym hasłem kampanii jest „Przekrocz granicę przyjemności”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-highnoon.pl-dla-magnum---nowa-kampania-lodow-ruby,387835,artykul.html

Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. internet i outdoor. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. Filmy miały opierać się na jednym zadaniu – zahipnotyzowaniu widza. Wprowadzenia go do świata Magnum pełnego fantazji, w którym poznanie nowego smaku „Ruby” ma kojarzyć się z rozkoszą. Głównym założeniem spotów było, by na każdym etapie oglądania filmu widz budził w sobie miłość do jedzenia. Za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a za fotografie Marcin Kempski.

Za produkcję spotów Magnum odpowiedzialny jest dom produkcyjny HIGHNOON.PL.

Producentem oraz założycielem studia jest Błażej Baar: - Na tak wyjątkowe efekty składa się praca wielu osób. Podjęliśmy wspólnie wyzwanie symultanicznej pracy na kilku unitach jednocześnie podczas jednego dnia zdjęciowego, co było wielki wyzwaniem operacyjnym. Już na etapie preprodukcji spotów musieliśmy szukać kreatywnych i efektywnych rozwiązań, aby logistycznie wykorzystać dobrze każdą minutę obecności na planie Anji Rubik. Chcieliśmy, żeby każdy kadr filmu był wizualnie zachwycający. +Ruby+ to świat skąpany w rubinowym różu, uzupełniony kolorami czekolady. Dzięki dbałości o detale wszystkich twórców udało nam się wyprodukować niesamowicie spójne wizualnie filmy.

Credits:

  • Client: UNILEVER / MAGNUM
  • PR Support: ADVICE WISE PR / Iza Lewandowska
  • Production House: HIGHNOON.PL
  • Main role: Anja Rubik / D’VISION
  • Model: Mary Komasa
  • Director: Szymon Pawlik
  • DOP: Kajetan Plis
  • Designer: Tomasz Ossoliński
  • Production Designer: Marta Zając, Jakub Zwolak / NAJS.STUDIO
  • Post production: Patrycja Szymańska / LUNAPARK
  • Composer: Piotr Krygier / DUIT

Źródło: HIGHNOON.PL

www.highnoon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764