logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Holo Events odpowiedzialne za strefy festiwalowe Lecha

  PR 13.08.2024, przeczytano 356 razy
ilustracja

Strefy festiwalowe to każdego roku wyjątkowa szansa dla marki na pokazanie się nowym grupom konsumentów, zainteresowanie ich i zachęcenie do interakcji. Lech poszedł o krok dalej – i zamiast tradycyjnej strefy, stworzył własne osiedle! Za koncept i realizację Osiedla im. Luzu, nostalgicznego miejsca do chillu i zabawy, odpowiada agencja HOLO Events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-holo-events-odpowiedzialne-za-strefy-festiwalowe-lecha,405323,artykul.html

Osiedle nie tylko dla milenialsów

Posiadówki na osiedlowych ławkach, gdzie tętniło prawdziwe miejskie życie – taki obraz z pewnością maluje się przed oczami niejednego milenialsa, kiedy mowa o lecie i wakacjach. Nostalgię lat 90. i unikalny vibe berlińskiego brutalizmu równie mocno docenia także młodsza grupa konsumentów, jaką są Zetki. To właśnie taki klimat stał się inspiracją dla Osiedla im. Luzu. Celem konceptu było stworzenie przestrzeni do złapania oddechu, chillowania w miejskim stylu i powspominania, jak to kiedyś było – a wszystko to w towarzystwie przyjaciół.

Stworzenie tak rozbudowanego miejsca w tak krótkim czasie nie udałoby się, gdyby nie współpraca kilku stron: agencji HOLO Events, VML oraz samego Klienta. Komunikacja marki została zaimplementowana w osiedlową strefę z pomocą agencji VML, która czuwała pod kątem kreatywnym nad każdym jej elementem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Pierwsze Osiedle powstało na festiwalu Tauron Nowa Muzyka, gdzie tłumnie przyciągnęło zainteresowanych – szukających bliskiej, lokalnej miejscówki do chwili wytchnienia między kolejnymi koncertami. A co znajduje się w środku? Na wejściu festiwalowiczów wita brama wjazdowa – taka sama, jak ta, przy której zbijało się piątki. A im dalej w strefę, tym więcej podwórka: outdoorowy stół do ping-ponga, trzepak, huśtawka, kosz do koszykówki, murki i skrzynki do siedzenia. Na wszystkich spragnionych czeka bar w postaci pawilonu z lat 90., na fanów pamiątkowych zdjęć – kontenerowy garaż z oldschoolowym Volkswagenem, zaś na tych, którzy chcą podkręcić swój festiwalowy look – lokalny salon fryzjerski! Osiedlowy klimat dodatkowo podkreśla graffiti namalowane przez Konrada „Koxu” Łukasiewicza.

Pierwsza strefa festiwalowa, która żyje

A że każde osiedle tętniło życiem, nie inaczej może być w przypadku Lecha. Osiedle im. Luzu słucha potrzeb konsumentów i zmienia się wraz z kolejną lokalizacją, dzięki czemu na każdym festiwalu prezentuje się nieco inaczej. I tak na Audioriver zaaranżowane zostało prawdziwe studio tatuażu, z którego można było wrócić z trwałą pamiątką.

Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z wygranej w tym przetargu, ponieważ nasza oferta nie tylko zdobyła uznanie klienta, ale także zainspirowała Lecha do zmiany w ich pierwotnej koncepcji. I tak zamiast pojedynczej aktywacji powstało całe osiedle” – mówi Małgorzata Jabłońska z HOLO Group.

ilustracjastrzałka

Możliwość realizacji tak rozbudowanej i kreatywnej koncepcji daje nam ogromne poczucie satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że nasz koncept zainteresuje uczestników, którzy poszukują nie tylko muzyki, ale także prawdziwego poczucia wspólnoty. Cały pomysł został wykreowany w taki sposób, by dać festiwalowiczom coś więcej niż tylko możliwość napicia się piwa – jest to prawdziwa przygoda z marką Lech” – dodaje Jacek Żerdziński z HOLO Events.

Kierując swoją komunikację zarówno do Zetek, progresywnej grupy z dużych miast, jak i sentymentalnych milenialsów, Lechowi zależało na stworzeniu takich stref festiwalowych, które będą promować markę, a jednocześnie zapewnią niezapomniane doświadczenia wszystkim uczestnikom. 

Gdzie szukać Osiedla im. Luzu?

W sezonie festiwalowym marka Lech będzie obecna wszędzie tam, gdzie znajduje się jej nowe pokolenie odbiorców – na kluczowych festiwalach muzycznych techno, electro, alternatywa, rock oraz hip-hop. To właśnie uczestnicy takich wydarzeń jak OFF Festiwal, Audioriver czy Tauron Nowa Muzyka będą mogli wpaść na ośkę i pochillować w gronie przyjaciół. Warto wpaść i zbić piątkę!

Agencja HOLO Events może się pochwalić dużym doświadczeniem w tworzeniu koncepcji i realizacji stref festiwalowych dla międzynarodowych marek. Do tej pory realizowała tego typu projekty m.in. dla Jack Daniel’s.

Źródło: HOLO Events

hologroup.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764