logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Holo Events odpowiedzialne za strefy festiwalowe Lecha

  PR 13.08.2024, przeczytano 640 razy
ilustracja

Strefy festiwalowe to każdego roku wyjątkowa szansa dla marki na pokazanie się nowym grupom konsumentów, zainteresowanie ich i zachęcenie do interakcji. Lech poszedł o krok dalej – i zamiast tradycyjnej strefy, stworzył własne osiedle! Za koncept i realizację Osiedla im. Luzu, nostalgicznego miejsca do chillu i zabawy, odpowiada agencja HOLO Events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-holo-events-odpowiedzialne-za-strefy-festiwalowe-lecha,405323,artykul.html

Osiedle nie tylko dla milenialsów

Posiadówki na osiedlowych ławkach, gdzie tętniło prawdziwe miejskie życie – taki obraz z pewnością maluje się przed oczami niejednego milenialsa, kiedy mowa o lecie i wakacjach. Nostalgię lat 90. i unikalny vibe berlińskiego brutalizmu równie mocno docenia także młodsza grupa konsumentów, jaką są Zetki. To właśnie taki klimat stał się inspiracją dla Osiedla im. Luzu. Celem konceptu było stworzenie przestrzeni do złapania oddechu, chillowania w miejskim stylu i powspominania, jak to kiedyś było – a wszystko to w towarzystwie przyjaciół.

Stworzenie tak rozbudowanego miejsca w tak krótkim czasie nie udałoby się, gdyby nie współpraca kilku stron: agencji HOLO Events, VML oraz samego Klienta. Komunikacja marki została zaimplementowana w osiedlową strefę z pomocą agencji VML, która czuwała pod kątem kreatywnym nad każdym jej elementem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Pierwsze Osiedle powstało na festiwalu Tauron Nowa Muzyka, gdzie tłumnie przyciągnęło zainteresowanych – szukających bliskiej, lokalnej miejscówki do chwili wytchnienia między kolejnymi koncertami. A co znajduje się w środku? Na wejściu festiwalowiczów wita brama wjazdowa – taka sama, jak ta, przy której zbijało się piątki. A im dalej w strefę, tym więcej podwórka: outdoorowy stół do ping-ponga, trzepak, huśtawka, kosz do koszykówki, murki i skrzynki do siedzenia. Na wszystkich spragnionych czeka bar w postaci pawilonu z lat 90., na fanów pamiątkowych zdjęć – kontenerowy garaż z oldschoolowym Volkswagenem, zaś na tych, którzy chcą podkręcić swój festiwalowy look – lokalny salon fryzjerski! Osiedlowy klimat dodatkowo podkreśla graffiti namalowane przez Konrada „Koxu” Łukasiewicza.

Pierwsza strefa festiwalowa, która żyje

A że każde osiedle tętniło życiem, nie inaczej może być w przypadku Lecha. Osiedle im. Luzu słucha potrzeb konsumentów i zmienia się wraz z kolejną lokalizacją, dzięki czemu na każdym festiwalu prezentuje się nieco inaczej. I tak na Audioriver zaaranżowane zostało prawdziwe studio tatuażu, z którego można było wrócić z trwałą pamiątką.

Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z wygranej w tym przetargu, ponieważ nasza oferta nie tylko zdobyła uznanie klienta, ale także zainspirowała Lecha do zmiany w ich pierwotnej koncepcji. I tak zamiast pojedynczej aktywacji powstało całe osiedle” – mówi Małgorzata Jabłońska z HOLO Group.

ilustracjastrzałka

Możliwość realizacji tak rozbudowanej i kreatywnej koncepcji daje nam ogromne poczucie satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że nasz koncept zainteresuje uczestników, którzy poszukują nie tylko muzyki, ale także prawdziwego poczucia wspólnoty. Cały pomysł został wykreowany w taki sposób, by dać festiwalowiczom coś więcej niż tylko możliwość napicia się piwa – jest to prawdziwa przygoda z marką Lech” – dodaje Jacek Żerdziński z HOLO Events.

Kierując swoją komunikację zarówno do Zetek, progresywnej grupy z dużych miast, jak i sentymentalnych milenialsów, Lechowi zależało na stworzeniu takich stref festiwalowych, które będą promować markę, a jednocześnie zapewnią niezapomniane doświadczenia wszystkim uczestnikom. 

Gdzie szukać Osiedla im. Luzu?

W sezonie festiwalowym marka Lech będzie obecna wszędzie tam, gdzie znajduje się jej nowe pokolenie odbiorców – na kluczowych festiwalach muzycznych techno, electro, alternatywa, rock oraz hip-hop. To właśnie uczestnicy takich wydarzeń jak OFF Festiwal, Audioriver czy Tauron Nowa Muzyka będą mogli wpaść na ośkę i pochillować w gronie przyjaciół. Warto wpaść i zbić piątkę!

Agencja HOLO Events może się pochwalić dużym doświadczeniem w tworzeniu koncepcji i realizacji stref festiwalowych dla międzynarodowych marek. Do tej pory realizowała tego typu projekty m.in. dla Jack Daniel’s.

Źródło: HOLO Events

hologroup.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764