logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Holo Group odpowiedzialne za obsługę letnich festiwali Jack Daniel’s

  PR 16.05.2024, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

HOLO Events, jedna ze spółek należących do HOLO Group, odpowie za realizację stref brandowych Jack Daniel’s na tegorocznych festiwalach muzycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-holo-group-odpowiedzialne-za-obsluge-letnich-festiwali-jack-daniel%E2%80%99s,404237,artykul.html

Agencja HOLO Events współpracuje z Brown-Forman Polska już od 7 lat, podczas których realizowała projekty dla marek z portfolio firmy, w tym dla Jack Daniel’s. Do tych ostatnich należą: cykl aktywacji w lokalach pod hasłem „Make it count” i „Reprezentuj siebie”, design letnich stref do lokali gastronomicznych dla Jack Daniel’s Tennessee Apple oraz event Wheels On Barrel, nominowany w konkursie MP Power Awards 2023 w kategorii Strefa marki.

Tym razem agencja zmierzyła się z zadaniem przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacyjnych, które wyróżnią markę na festiwalowej arenie, a jednocześnie podkreślą jej odważny charakter i utrwalą ideę „Reprezentuj siebie”. Celem było nie tylko wprowadzenie Zetek w świat Jack’a, ale też zainteresowanie starszej grupy docelowej, która od lat pozostaje mu wierna. Dzięki znajomości marki oraz śmiałym, wychodzącym poza schematy pomysłom, przygotowana oferta spełniła wszystkie wymagania Klienta i pokazała, że przed nami lato pełne emocji w rytmie Jack’a. Do zadań przetargowych należała także rekomendacja festiwali muzycznych realizujących określone cele strategiczne i biznesowe.

Do przygotowania oferty podeszliśmy strategicznie, by stworzyć strefę, w której zarówno Gen Z jak i Milenialsi poczują się dobrze. Wykorzystaliśmy potencjał festiwali muzycznych do budowania niezapomnianych relacji z marką – zarówno z młodszymi konsumentami, wchodzącymi w świat Jack’a, jak i tymi, dla których jest to prawdziwy love brand. Kierując się idą „Reprezentuj siebie” postawiliśmy na emocje, dobrą zabawę i zaskakujące rozwiązania. Sami nie możemy się doczekać realizacji tego projektu!” – mówi Agata Pietruch, Account Director.

Do tego przetargu startowaliśmy z wielką nadzieją, przydzielając do niego najlepszych w swoim fachu, wyjadaczy festiwalowych, takich jak Jacek Żerdziński – Event Team Head. Dla nas bardzo ważne jest także to, że cały projekt, od pomysłu po jego produkcję, jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować w HOLO Group” – dodaje Łukasz Krolski – Managing Partner w HOLO Group.

Strefa Jack’a zawita na największych muzycznych festiwalach, gdzie zachęci konsumentów do dobrej zabawy oraz odważnego reprezentowania siebie.

HOLO Events wyróżnia się wszechstronnym podejściem do realizacji eventów, obejmującym strategię, ideę kreatywną, design, produkcję, pełną obsługę oraz logistykę. Dzięki współpracy z pozostałymi spółkami z HOLO Group – Picture Perfect, Iskry Digital i Warren’s – oferuje kompleksowe rozwiązania, które przekształcają każde wydarzenie w niezapomniane doświadczenie.

Źródło: Holo Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764