logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Holo Group odpowiedzialne za obsługę letnich festiwali Jack Daniel’s

  PR 16.05.2024, przeczytano 314 razy
ilustracjastrzałka

HOLO Events, jedna ze spółek należących do HOLO Group, odpowie za realizację stref brandowych Jack Daniel’s na tegorocznych festiwalach muzycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-holo-group-odpowiedzialne-za-obsluge-letnich-festiwali-jack-daniel%E2%80%99s,404237,artykul.html

Agencja HOLO Events współpracuje z Brown-Forman Polska już od 7 lat, podczas których realizowała projekty dla marek z portfolio firmy, w tym dla Jack Daniel’s. Do tych ostatnich należą: cykl aktywacji w lokalach pod hasłem „Make it count” i „Reprezentuj siebie”, design letnich stref do lokali gastronomicznych dla Jack Daniel’s Tennessee Apple oraz event Wheels On Barrel, nominowany w konkursie MP Power Awards 2023 w kategorii Strefa marki.

Tym razem agencja zmierzyła się z zadaniem przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacyjnych, które wyróżnią markę na festiwalowej arenie, a jednocześnie podkreślą jej odważny charakter i utrwalą ideę „Reprezentuj siebie”. Celem było nie tylko wprowadzenie Zetek w świat Jack’a, ale też zainteresowanie starszej grupy docelowej, która od lat pozostaje mu wierna. Dzięki znajomości marki oraz śmiałym, wychodzącym poza schematy pomysłom, przygotowana oferta spełniła wszystkie wymagania Klienta i pokazała, że przed nami lato pełne emocji w rytmie Jack’a. Do zadań przetargowych należała także rekomendacja festiwali muzycznych realizujących określone cele strategiczne i biznesowe.

Do przygotowania oferty podeszliśmy strategicznie, by stworzyć strefę, w której zarówno Gen Z jak i Milenialsi poczują się dobrze. Wykorzystaliśmy potencjał festiwali muzycznych do budowania niezapomnianych relacji z marką – zarówno z młodszymi konsumentami, wchodzącymi w świat Jack’a, jak i tymi, dla których jest to prawdziwy love brand. Kierując się idą „Reprezentuj siebie” postawiliśmy na emocje, dobrą zabawę i zaskakujące rozwiązania. Sami nie możemy się doczekać realizacji tego projektu!” – mówi Agata Pietruch, Account Director.

Do tego przetargu startowaliśmy z wielką nadzieją, przydzielając do niego najlepszych w swoim fachu, wyjadaczy festiwalowych, takich jak Jacek Żerdziński – Event Team Head. Dla nas bardzo ważne jest także to, że cały projekt, od pomysłu po jego produkcję, jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować w HOLO Group” – dodaje Łukasz Krolski – Managing Partner w HOLO Group.

Strefa Jack’a zawita na największych muzycznych festiwalach, gdzie zachęci konsumentów do dobrej zabawy oraz odważnego reprezentowania siebie.

HOLO Events wyróżnia się wszechstronnym podejściem do realizacji eventów, obejmującym strategię, ideę kreatywną, design, produkcję, pełną obsługę oraz logistykę. Dzięki współpracy z pozostałymi spółkami z HOLO Group – Picture Perfect, Iskry Digital i Warren’s – oferuje kompleksowe rozwiązania, które przekształcają każde wydarzenie w niezapomniane doświadczenie.

Źródło: Holo Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764