logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human - nowa agencja na rynku

  PR 26.05.2021, przeczytano 825 razy

- Human to agencja, która wyrosła na 8 latach doświadczenia, zgranym zespole i różnorodnym portfolio. Wywodzi się z teamu KISS digital, w którym od 2012 tworzymy kampanie reklamowe dla naszych klientów, równolegle projektując i wdrażając aplikacje mobilne oraz webowe. Przyszedł czas na wydzielenie pełnoprawnej agencji reklamowej i dalszą ścisłą współpracę obu podmiotów - komentuje Mateusz Zguda, CEO agencji Human i KISS digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/human---nowa-agencja-na-rynku,391625,artykul.html

Kompleksowa obsługa klientów

Solidne portfolio klientów z Polski i zagranicy, typowo technologiczne realizacje z zakresu UX/UI i programowania przyćmiewały niemałe dokonania KISS digital na rynku reklamy i marketingu. Avon, Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash), Oknoplast, PAYBACK, Scanmed, Traficar to tylko niektóre z marek, dla których firma realizowała kampanie i projekty promocyjne. Od teraz technologiczny KISS digital oraz zorientowany na skuteczną, kreatywną komunikację Human będą w kompleksowy sposób realizować potrzeby swoich klientów.

Na czyje potrzeby odpowiada agencja?

Agencja Human skupia się na relacji marki z klientem. Marketer, który szuka połączenia bliskości oraz bezpośredniości w komunikacji z możliwością komunikowania się z dużymi grupami odbiorców, działy CRM, e-commerce, digital, managerowie marketingu znajdą w Human odpowiedź na swoje briefy.

Jak Human to realizuje?

Zespół posiada kompetencje w digital marketingu, w tym social media, a także w motion designie, promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem technik growth hackingowych i marketing automation.

- Mamy mocno technologiczny background, ale nie zapominamy, że to właśnie ludzie są w centrum naszych zainteresowań. Pracujemy z naciskiem na empatię i emocje. Realistycznie podchodzimy to tego, jak odbiorcy przetwarzają informacje i jaka jest ich relacja z marką. - mówi Marcin Turkot senior digital strategist w Human.

Co jest największą siłą agencji?

- W Human realizujemy kampanie podparte wiedzą z badań społecznych i marketingowych. Szukamy insightów, odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Nasi klienci nas za to doceniają, bo widzą, że to, co robimy, jest skuteczne - dodaje Joanna Grodkowska, client service director w Human.

- Dzięki zapleczu technologicznemu większość projektów prowadzimy inhouse. Nasze zespoły klienckie składają się ze specjalistów w każdej dziedzinie: od strategii i analityki, przez obsługę accouncką, kreację i działania mediowe, aż po projektowanie UX/UI i programowanie - komentuje Urszula Konopacka, new business manager w Human.  

Skąd nazwa „Human”?

- Często ludzka psychika sprawia, że błędnie uznajemy nasze własne postrzeganie za jedynie słuszne. W Human chcemy być blisko ludzi, aby móc stawiać właściwie pytania. Z tego myślenia wynika nasze logo, czyli przestrzeń w kształcie ust. Wypełniana nieustannie zmieniającymi się obrazami, symbolizuje otwartość. Poprzez ten kształt-okno staramy się pokazywać elementy świata, celebrując jego różnorodność, złożoność i wieloznaczność - kończy Nina Adrjanczyk, creative designer współodpowiedzialna za branding agencji.

O rozmówcach:

  • Mateusz Zguda, CEO: współzałożyciel Human i KISS digital, współtworzy produkty i komunikację online od 2008 roku łącząc doświadczenie i stabilność dużych organizacji ze zwinnym działaniem startupowym.
  • Joanna Grodkowska, CSD: związana z KISS digital od 2018 roku. Odpowiada za budowanie długofalowych relacji z klientami agencji i zarządza działem Client Service.  
  • Urszula Konopacka, NBM: zawodowo praktycznie od zawsze związana z marketingiem i reklamą - od kilkunastu lat zajmuje się projektami z tego zakresu, realizowanymi dla polskich oraz międzynarodowych marek.
  • Nina Adrjanczyk, AD: od lat zajmuje się z projektowaniem, jednocześnie rozwijając własną multidyscyplinarną praktykę artystyczną: od projektów dźwiękowych po tworzenie rzeczywistości wirtualnych.
  • Marcin Turkot, SDS: pracuje w branży digital od 2007 roku. Współtworzył marketingowe strategie, koncepcje kreatywne oraz rozwiązania technologiczne dla firm z Polski i zagranicy.

Źródło: Human

www.human.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764