- Human to agencja, która wyrosła na 8 latach doświadczenia, zgranym zespole i różnorodnym portfolio. Wywodzi się z teamu KISS digital, w którym od 2012 tworzymy kampanie reklamowe dla naszych klientów, równolegle projektując i wdrażając aplikacje mobilne oraz webowe. Przyszedł czas na wydzielenie pełnoprawnej agencji reklamowej i dalszą ścisłą współpracę obu podmiotów - komentuje Mateusz Zguda, CEO agencji Human i KISS digital.
Kompleksowa obsługa klientów
Solidne portfolio klientów z Polski i zagranicy, typowo technologiczne realizacje z zakresu UX/UI i programowania przyćmiewały niemałe dokonania KISS digital na rynku reklamy i marketingu. Avon, Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash), Oknoplast, PAYBACK, Scanmed, Traficar to tylko niektóre z marek, dla których firma realizowała kampanie i projekty promocyjne. Od teraz technologiczny KISS digital oraz zorientowany na skuteczną, kreatywną komunikację Human będą w kompleksowy sposób realizować potrzeby swoich klientów.
Na czyje potrzeby odpowiada agencja?
Agencja Human skupia się na relacji marki z klientem. Marketer, który szuka połączenia bliskości oraz bezpośredniości w komunikacji z możliwością komunikowania się z dużymi grupami odbiorców, działy CRM, e-commerce, digital, managerowie marketingu znajdą w Human odpowiedź na swoje briefy.
Jak Human to realizuje?
Zespół posiada kompetencje w digital marketingu, w tym social media, a także w motion designie, promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem technik growth hackingowych i marketing automation.
- Mamy mocno technologiczny background, ale nie zapominamy, że to właśnie ludzie są w centrum naszych zainteresowań. Pracujemy z naciskiem na empatię i emocje. Realistycznie podchodzimy to tego, jak odbiorcy przetwarzają informacje i jaka jest ich relacja z marką. - mówi Marcin Turkot senior digital strategist w Human.
Co jest największą siłą agencji?
- W Human realizujemy kampanie podparte wiedzą z badań społecznych i marketingowych. Szukamy insightów, odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Nasi klienci nas za to doceniają, bo widzą, że to, co robimy, jest skuteczne - dodaje Joanna Grodkowska, client service director w Human.
- Dzięki zapleczu technologicznemu większość projektów prowadzimy inhouse. Nasze zespoły klienckie składają się ze specjalistów w każdej dziedzinie: od strategii i analityki, przez obsługę accouncką, kreację i działania mediowe, aż po projektowanie UX/UI i programowanie - komentuje Urszula Konopacka, new business manager w Human.
Skąd nazwa „Human”?
- Często ludzka psychika sprawia, że błędnie uznajemy nasze własne postrzeganie za jedynie słuszne. W Human chcemy być blisko ludzi, aby móc stawiać właściwie pytania. Z tego myślenia wynika nasze logo, czyli przestrzeń w kształcie ust. Wypełniana nieustannie zmieniającymi się obrazami, symbolizuje otwartość. Poprzez ten kształt-okno staramy się pokazywać elementy świata, celebrując jego różnorodność, złożoność i wieloznaczność - kończy Nina Adrjanczyk, creative designer współodpowiedzialna za branding agencji.
O rozmówcach:
- Mateusz Zguda, CEO: współzałożyciel Human i KISS digital, współtworzy produkty i komunikację online od 2008 roku łącząc doświadczenie i stabilność dużych organizacji ze zwinnym działaniem startupowym.
- Joanna Grodkowska, CSD: związana z KISS digital od 2018 roku. Odpowiada za budowanie długofalowych relacji z klientami agencji i zarządza działem Client Service.
- Urszula Konopacka, NBM: zawodowo praktycznie od zawsze związana z marketingiem i reklamą - od kilkunastu lat zajmuje się projektami z tego zakresu, realizowanymi dla polskich oraz międzynarodowych marek.
- Nina Adrjanczyk, AD: od lat zajmuje się z projektowaniem, jednocześnie rozwijając własną multidyscyplinarną praktykę artystyczną: od projektów dźwiękowych po tworzenie rzeczywistości wirtualnych.
- Marcin Turkot, SDS: pracuje w branży digital od 2007 roku. Współtworzył marketingowe strategie, koncepcje kreatywne oraz rozwiązania technologiczne dla firm z Polski i zagranicy.
Źródło: Human