logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hyper Scape – Platige image stworzyło trailer produkcji Ubisoftu

  PR 14.07.2020, przeczytano 383 razy
ilustracja

Studio zaprezentowało animację wprowadzającą w świat nowej produkcji Ubisoftu. Trwający niemal 3 minuty cinematik przenosi widza do wirtualnych i realnych światów z 2054 roku, gdzie toczy się akcja gry. To kolejny projekt Platige Image zrealizowany w trakcie trwania epidemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hyper-scape-%E2%80%93-platige-image-stworzylo-trailer-produkcji-ubisoftu,387774,artykul.html

Nad animacją pracował 130-osobowy zespół twórców z Platige Image. Na potrzeby Hyper Scape stworzono łącznie ponad 200 assetów. Wcześniej studio stworzyło dla światowego ginganta cinematiki  do takich produkcji jak m.in. Tom Clancy's The Division 2, Rainbow Six Quarantine, czy Watch Dogs 2.

  • Klient: Ubisoft Montreal
  • Director: Bartłomiej Kik
  • CG Supervisor: Bartosz Skrzypiec
  • Art. Director: Karol Klonowski
  • CG Producer: Agata Bereś
  • Executive Producer: Piotr Prokop
  • Head of CG: Bartłomiej Witulski
  • Head of Production: Magdalena Machalica

Hyper Scape to gra akcji z gatunku FPS battle royale, dostępna w modelu free to play. To też zupełnie nowy tytuł z bogatym światem, oryginalną historią i niespotykanymi dotychczas postaciami. Trailer prezentuje tajniki świata Hyper Scape, który będzie rozwijany w kolejnych sezonach. Gracz biorący udział w akcji z perspektywy pierwszej osoby, będzie mógł łączyć się w niewielkie drużyny z innymi uczestnikami rozgrywki i w ten sposób walczyć z innymi zespołami biorącymi udział w grze.  Studio rozpoczęło swój udział w projekcie już na etapie pracy nad scenariuszem, a jego głównym zadaniem było przygotowanie dynamicznej animacji demonstrującej szybkie tempo rozgrywki oraz stworzenie hiperrealistycznych postaci głównych bohaterów.

- Byliśmy zaangażowani w projekt już we wczesnej fazie produkcji. W siedzibie Ubisoftu, w Montrealu mieliśmy dostęp do pierwszych wersji gry, jak również do ciągle aktualizowanego builda. Wspólnie przeszliśmy przez wszystkie fazy dojrzewania nowego IP, co było bardzo ekscytujące, ale też pełne wyzwań. Na każdym z etapów produkcji spotykaliśmy się z dużym zrozumieniem procesu powstawania CG, dostaliśmy dużą dozę zaufania oraz mnóstwo pozytywnego feedbacku. - komentuje Bartek Kik, reżyser trailera z Platige Image

- Na planie mocap spędziliśmy 5 dni – sesja główna trwała 2 dni, z 1 dniem na próby. Kolejnego dnia robiliśmy dogrywki, a następnego realizowaliśmy sesję faceware. Oddanie płynności i dynamiki rozgrywki było dla nas kluczowe, dlatego pracowaliśmy z niezastąpionym Maćkiem Kwiatkowskim oraz dwójką artystów parkour’owych – Moniką Mińską oraz Jakubem Grossmanem. – dodaje Agata Bereś, CG Producer ze studia Platige Image.

Jednym z największych wyzwań było też realizowanie produkcji po ogłoszeniu pandemii, kiedy cały ponad 100-osobowy zespół Platige oraz klienta przeszedł w tryb pracy zdalnej. Mimo niecodziennej sytuacji prace były kontynuowane, a cały projekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem.

- Zaufanie jakie otrzymujemy od Ubisoftu to dla nas powód do dumy, ale też duża odpowiedzialność. Cieszymy się, że w tym trudnym dla wszystkim czasie, udało nam się wspólnie stworzyć produkcję na najwyższym poziomie. – podsumowuje Piotr Prokop, Business Development Director w Platige Image.

Premiera cinematika odbyła się w ramach prezentacji gry w wersji beta dla komputerów stacjonarnych. Oficjalna premiera Hyper Scape jest planowana pod koniec lata na PC, PS4 oraz Xbox One.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764