logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ibuvit Witamina C 1000 – kampania z przełomem w tle

  PR 19.03.2021, przeczytano 1980 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki Ibuvit. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ibuvit-witamina-c-1000-%E2%80%93-kampania-z-przelomem-w-tle,390707,artykul.html

Przyswajanie witaminy C 1000 mg przez organizm jest niepełne, jednak firma Polpharma opracowała nową technologię, dzięki której witamina może się wchłaniać optymalnie. Tego właśnie dotyczy najnowsza kampania telewizyjna Ibuvit Witamina C 1000. Za koncept i realizację spotów odpowiada Opus B.

- Bohaterowi spotu przedstawiona zostaje pierwsza w Polsce trójwarstwowa tabletka, uwalniającą witaminę w trzech fazach. Wypracowana kreacja w sposób czytelny ukazuje mechanikę działania suplementu, przekonując bohatera do tego rozwiązania - wyjaśnia Agnieszka Wojtyniak, Copywriter w Opus B

Charakterystyczna kolorystyka, trójwarstwowe tło, liczne efekty animacyjne, sprawiają, że reklama akcentuje profesjonalizm działania samego suplementu, łącząc go jednocześnie z naturalnością narracji i zachowania samego bohatera. To dowód na to, że o przełomie można mówić rzeczowo i lekko.

Koncept i realizacja kampanii: Opus B. Producent: Dynamo. Studio postprodukcyjne: Delapost. Reżyser: Marek Cichy. Działania social media: 121PR.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764