logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made

  PR 18.10.2019, przeczytano 335 razy
ilustracja

Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ice-z-nowa-strategia-komunikacji-od-hand-made,384395,artykul.html

- Agencja Hand Made doskonale zidentyfikowała istotę Centrum Kongresowego ICE Kraków, wyznaczając świeżą strategię komunikacji pod hasłem „Together”. Dlaczego „Together"? Bo za ICE Kraków stoją ludzie z różnych branż z całego świata, którzy jednoczą się we wspólnym celu – organizacji różnych wydarzeń kulturalnych, społecznych i biznesowych, takich jak kongresy, konferencje i eventy marketingowe. Zarówno nasi klienci, dostawcy usług, lokalna branża, jak i uczestnicy wydarzeń tworzą to miejsce razem z nami, dlatego też hasło „Together” idealnie trafiło w nasze oczekiwania. Bez ludzi ICE Kraków to tylko budynek. - mówi Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem Centrum Kongresowego ICE Kraków. - Od początku istnienia intensywnie rozwijamy cykl koncertów muzyki klasycznej klasy premium o nazwie „ICE Classic", odpowiadamy za biznesową sieć „Kraków Network", która obecnie liczy 600 członków, a jej celem jest przyciąganie do Krakowa nowych imprez oraz współpraca w obszarze krakowskiej branży spotkań. Organizujemy także cykl rodzinnych pikników „Dzień dobry ICE Kraków" – z największym placem zabaw w mieście oraz projekt „Power of 4", polegający na współpracy czterech dużych miast w celu pozyskiwania dla Polski międzynarodowych wydarzeń. Te wszystkie zadania realizujemy we współpracy z ponad setką podmiotów, dlatego podkreślenie, że działamy RAZEM, było dla nas kluczowe. - dodaje Helbin.

W ramach współpracy z KBF, operatorem obiektu, Hand Made odpowiada również za projekt kreacji graficznej i nową odsłonę identyfikacji wizualnej. Odświeżona została też komunikacja związana z obchodami 5-lecia ICE Kraków w social mediach. W zakres prac agencji wchodzą projekty BTL oraz projekty digitalowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764