logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idea Creative Group Organizatorem Wykonawczym Kongresu JADE 2021

  PR 04.05.2021, przeczytano 647 razy
ilustracja

Już w dniach 11-13 czerwca br. odbędzie się Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków (JADE 2021), która w tym roku będzie miała miejsce w Radisson Blu Hotel w Sopocie. Kongres już od wielu lat stanowi doskonałą okazję do tego, aby spotkać się z krajowymi specjalistami z dziedziny dermatologii estetycznej, a także by sprawdzić, co nowego ma miejsce w powyższej dziedzinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idea-creative-group-organizatorem-wykonawczym-kongresu-jade-2021,391315,artykul.html

Co ważne, jego tegoroczna edycja odbywać się będzie w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadać będzie agencja Idea Creative Group.

- Obecna dynamika rynkowa sprawiła, iż wiele dziedzin – w tym dermatologia estetyczna - potrzebuje świeżego spojrzenia na pewne zagadnienia. Jako agencja kreatywna sięgamy po nowoczesne rozwiązania, dlatego w oparciu o zachodni model tworzenia tego typu imprez tradycyjną formę konferencji postanowiliśmy połączyć tu z transmisją online, dając tym samym możliwość udziału w konferencji nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie – czy to poprzez smartfona, laptopa bądź tablet – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Co ważne, specjalnie na tę okoliczność wybudowane zostanie Wirtualne Studio, gdzie zaprezentowane zostaną wszystkie wykłady. To właśnie tu uczestnicy Kongresu spotykać się będą z Komitetem Naukowym, oglądać przygotowane i nagrane wcześniej warsztaty, a także omawiać wspólnie ze specjalistami - wyświetlane na ekranie diodowym - zabiegi w ramach których również nie zabraknie nowatorskich rozwiązań.

- Podczas całej transmisji online lekarz wykonujący zabieg będzie miał bezpośredni kontakt z uczestnikami, co pozwoli na zadawanie pytań i natychmiastową na nie odpowiedź. Oprócz tego, ze względu na wykorzystanie kilku kamer, obraz będzie miksowany w taki sposób, aby zwrócić uwagę na wszelkie szczegóły zabiegu. Dodatkowo, obok relacji kamery na żywo, widoczne będzie okno z animacją pozwalającą na prezentację modelowo wykonanego zabiegu – podkreśla Aneta Radzimirska.

Na koniec należy dodać, że realizacja odbędzie się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. To właśnie jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwolą na zdalne dołączanie do konferencji tak ekspertów wydarzenia, jak i samych uczestników.

Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Źródło: Idea Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764