logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: Identyfikacja linii BIO Piątnica: Szczęśliwe krowy są w kwiatki

  PR 16.10.2018, przeczytano 360 razy
ilustracjastrzałka

Jak w prostym symbolu oddać idee proekologiczne i prozdrowotne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-identyfikacja-linii-bio-piatnica%3A-szczesliwe-krowy-sa-w-kwiatki,379752,artykul.html

Właśnie takie pytanie zadali sobie projektanci Czteryczwarte Brand Design, podchodząc do tematu nowej linii BIO Piątnica.

Zadanie projektowe, jakie otrzymaliśmy od Piątnicy, od samego początku wzbudzało w nas entuzjazm. Popieramy zdrową, ekologiczną żywność i chcieliśmy stworzyć dla BIO Piątnicy coś wyjątkowego.

Piątnica znana jest na rynku z najlepszych jakościowo produktów mlecznych, które powstają dzięki dbałości o jakość skupowanego mleka, dobre relacje z dostawcami, osobiste zaangażowanie prezesa firmy w sprawdzanie i próbowanie, czy to, co powstaje na liniach produkcyjnych, spełnia najlepsze standardy. Takie podejście w pełni nas przekonało.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki.

Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie. Kupując produkty ekologiczne, robisz coś pozytywnego dla siebie i środowiska, dlatego chcieliśmy, by linia BIO wyróżniała się nie tylko od strony symboli, ale także tonalnością – by oddała nasz entuzjazm i radość. A to wszystko stało się możliwe dzięki krowie w kwiatki.

Źródło: Czteryczwarte Brand Design

www.44branddesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone