logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Identyfikacja linii BIO Piątnica: Szczęśliwe krowy są w kwiatki

  PR 16.10.2018, przeczytano 481 razy
ilustracjastrzałka

Jak w prostym symbolu oddać idee proekologiczne i prozdrowotne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-identyfikacja-linii-bio-piatnica%3A-szczesliwe-krowy-sa-w-kwiatki,379752,artykul.html

Właśnie takie pytanie zadali sobie projektanci Czteryczwarte Brand Design, podchodząc do tematu nowej linii BIO Piątnica.

Zadanie projektowe, jakie otrzymaliśmy od Piątnicy, od samego początku wzbudzało w nas entuzjazm. Popieramy zdrową, ekologiczną żywność i chcieliśmy stworzyć dla BIO Piątnicy coś wyjątkowego.

Piątnica znana jest na rynku z najlepszych jakościowo produktów mlecznych, które powstają dzięki dbałości o jakość skupowanego mleka, dobre relacje z dostawcami, osobiste zaangażowanie prezesa firmy w sprawdzanie i próbowanie, czy to, co powstaje na liniach produkcyjnych, spełnia najlepsze standardy. Takie podejście w pełni nas przekonało.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki.

Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie. Kupując produkty ekologiczne, robisz coś pozytywnego dla siebie i środowiska, dlatego chcieliśmy, by linia BIO wyróżniała się nie tylko od strony symboli, ale także tonalnością – by oddała nasz entuzjazm i radość. A to wszystko stało się możliwe dzięki krowie w kwiatki.

Źródło: Czteryczwarte Brand Design

www.44branddesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764