logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: II odsłona akcji #graficymedykom na ekranach Warexpo

  PR 09.06.2020, przeczytano 1751 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny raz kolektyw Demokracja Ilustrowana zaprosił projektantki i projektantów graficznych do akcji #graficymedykom. Tym razem twórcy zareagowali na prośby lekarzy i lekarek o wsparcie w informowaniu, jak ważne są zasady higieny i bezpieczeństwa podczas pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ii-odslona-akcji-graficymedykom-na-ekranach-warexpo,387364,artykul.html

Od dziś znakomite plakaty można podziwiać na ekranach Warexpo, w przejściu pomiędzy I a II linią metra, na stacji Metro Świętokrzyska, a zaprojektowali je: Michał Łącki, Martyna Wójcik-Śmierska, Estera Sendecka, Eliza Banaś, Weronika Tarka, Jakub Kamiński, Marta Burda, Przemysław Krall, Tomasz Smutek, Zofia Chamienia oraz Bartosz Szymkiewicz, Ola Ubukata, Konrad Białek, Emilia Lipa, Andrzej Wieteszka.

Uczestnicy akcji stworzyli plakaty do haseł wskazanych przez organizatorów:

  • Myj często ręce, przynajmniej 20 sekund
  • Dezynfekuj regularnie telefon
  • Dezynfekuj powierzchnie często dotykane przez innych
  • Kichając i kaszląc zakrywaj usta przedramieniem
  • Płać bezgotówkowo
  • Noś maseczkę
  • Zachowuj dystans 2 metrów od innych
  • Koronawirus może przeżyć na powierzchniach nawet do 72 godzin
  • Unikaj dotykania twarzy
  • Zadzwoń, zamiast się spotykać

ilustracjastrzałka

10 najskuteczniejszych plakatów wybierał zespół #graficymedykom w składzie: Marianna Grzywaczewska i Edgar Bąk (Demokracja Ilustrowana), Ewelina Niedziałkowska - lekarka, współpracująca z Będąc Młodym Lekarzem, Andrzej Piasecki - Widzialna Ręka, Michał Płóciennik, ratownik medyczny SOR Zielona Góra, Dawid Radziszewski - Galeria Dawid Radziszewski, Rene Wawrzkiewicz - Polish Graphic Design.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764