logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu

  PR 18.04.2019, przeczytano 1463 razy
strzałkistrzałka
Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu ZOBACZ ILUSTRACJE

Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-impel-visual-solutions---stacja-citronex-w-zgorzelcu,382162,artykul.html

Przy projektowaniu stacji pomyślano o wielu potrzebach klientów. Na przykład w strefie rozrywki dzieci zagrają w gry sterowane nogami, dzięki możliwościom interaktywnego projektora. W tym samym czasie rodzice zatankują auto przy użyciu jednego z nowoczesnych dystrybutorów paliw, skorzystają z oferty restauracji i zrobią zakupy w markecie nawet w niedzielę niehandlową. Stacja jest pomyślana jako miejsce na postój przed wyjazdem na zachód. Usytuowana jest przy węźle autostradowym A4 tuż przy niemieckiej granicy. Citronex planuje budowę kolejnych Dyskontów Paliwowych w kraju.

Marek Gmitrowski, Dyrektor Handlowy Impel Visual Solutions wskazuje najciekawsze technologie użyte przy oznakowaniu Stacji Citronex:

  • Elewacje z płyt ALUCOBOND w kolorze dedykowanym klientowi, na specjalne zamówienie. Pod elewacjami umieszczono izolację termiczną dzięki zastosowaniu układu specjalnych profili.
  • Blenda budynku oraz blendy wiat wykonane z paneli ACM również na specjalne zamówienie.
  • Zadaszenie łączące budynek z wiata osobową na konstrukcji stalowej pokrytej płytami z poliwęglanu komorowego. Mocowanie i wykończenie krawędzi specjalnymi profilami systemowymi, zaprojektowanymi do takich celów.
  • Obudowy słupów z blachy aluminiowej walcowanej, malowane w dwóch kolorach.

Źródło: Impel Visual Solutions

www.impel.pl

Galeria: Oznakowanie stacji benzynowej Citronex w Zgorzelcu


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Anna_nadobna

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
„Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
26 maja obchodzimy Dzień Matki. W tym szczególnym dniu Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie...
Przedstawiamy wyniki pierwszego z cyklu badań potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej*, zrealizowanego przez Sektorową Radę  ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764