logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu

  PR 18.04.2019, przeczytano 2875 razy

Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-impel-visual-solutions---stacja-citronex-w-zgorzelcu,382162,artykul.html

Przy projektowaniu stacji pomyślano o wielu potrzebach klientów. Na przykład w strefie rozrywki dzieci zagrają w gry sterowane nogami, dzięki możliwościom interaktywnego projektora. W tym samym czasie rodzice zatankują auto przy użyciu jednego z nowoczesnych dystrybutorów paliw, skorzystają z oferty restauracji i zrobią zakupy w markecie nawet w niedzielę niehandlową. Stacja jest pomyślana jako miejsce na postój przed wyjazdem na zachód. Usytuowana jest przy węźle autostradowym A4 tuż przy niemieckiej granicy. Citronex planuje budowę kolejnych Dyskontów Paliwowych w kraju.

Marek Gmitrowski, Dyrektor Handlowy Impel Visual Solutions wskazuje najciekawsze technologie użyte przy oznakowaniu Stacji Citronex:

  • Elewacje z płyt ALUCOBOND w kolorze dedykowanym klientowi, na specjalne zamówienie. Pod elewacjami umieszczono izolację termiczną dzięki zastosowaniu układu specjalnych profili.
  • Blenda budynku oraz blendy wiat wykonane z paneli ACM również na specjalne zamówienie.
  • Zadaszenie łączące budynek z wiata osobową na konstrukcji stalowej pokrytej płytami z poliwęglanu komorowego. Mocowanie i wykończenie krawędzi specjalnymi profilami systemowymi, zaprojektowanymi do takich celów.
  • Obudowy słupów z blachy aluminiowej walcowanej, malowane w dwóch kolorach.

Źródło: Impel Visual Solutions

www.impel.pl

Galeria: Oznakowanie stacji benzynowej Citronex w Zgorzelcu


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Anna_nadobna

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764