logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: In-Store Media Polska zrealizowało kampanię na 170-lecie E.Wedel w 4 sklepach Carrefour

  PR 19.05.2021, przeczytano 1509 razy
ilustracjastrzałka

Kampanię komunikacyjną stworzoną specjalnie na tę okazję przy pomocy mixu nowoczesnych nośników można podziwiać przez cały maj w czterech topowych sklepach Carrefour: Parku Handlowym Arkadia i Galerii Wileńska w Warszawie, Parku Handlowym Zakopianka oraz Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-in-store-media-polska-zrealizowalo-kampanie-na-170-lecie-e.wedel-w-4-sklepach-carrefour,391517,artykul.html

Do świata pełnego słodyczy E.Wedel w sklepie wchodzimy przez bramę z ruchomymi elementami wzmocnionymi oświetleniem LED. Dalej prowadzi nas naklejka podłogowa w formie dywanu na pełną długość i szerokość alei. Całość dopełnia aż pięć sztuk diodowych hangerów podwieszonych przy suficie w alejce z produktem. Przy półce znajdują się LEDowe listwy i shelfstoppery. Dodatkowo w Parku Arkadia w Warszawie świętowanie obchodów 170-lecia tej kultowej marki Konsument rozpoczyna już przy samym wejściu. Tam przywita go totem z podświetleniem LEDowym w kształcie kultowej Zebry E. Wedel oraz naklejka podłogowa z efektem trójwymiarowym. W głównej alei sklepu znajduje się również paleta E.Wedel z hangerem LED.

- W tym roku marka E.Wedel obchodzi swoje 170 urodziny. Tak niezwykły jubileusz wymaga specjalnej oprawy oraz spektakularnej komunikacji w sklepie, która jeszcze bardziej niż zazwyczaj zachęci konsumentów do spędzenia przyjemnych chwil z marką E.Wedel – mówi Adriana Grygas, Młodszy Kierownik Kanałów Rozwoju Sprzedaży Lotte Wedel sp. z o.o. – Nasze niestandardowe materiały otaczają klientów w alei słodyczowej i nawigują do półki z piankami zwiększając ich widoczność. Dodatkowo w Carrefourze Arkadia wyszliśmy z nowoczesną komunikacją poza kategorię, gdzie wykorzystujemy podświetlane totemy przy wejściu do sklepu oraz nad czteropaletową ekspozycją. Chcemy, żeby wszyscy miłośnicy naszych słodkości doświadczyli przyjemności z naszą marką. W maju nie można nas przeoczyć w sklepie! Kampania w sieci Carrefour organizowana wspólnie z in-Store Media Polska oprócz 170 urodzin wspiera również sprzedaż kultowej marki Ptasie Mleczko oraz urodzinowych pianek Ptasie Mleczko waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80%. - dodaje.

- Cieszymy się, że E. Wedel zaufał nam przy organizacji tak ważnego wydarzenia, jakim jest rocznica 170-lecia, w sklepach Carrefour znajdujących się w topowych galeriach handlowych w Polsce – mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska. – Ta realizacja różni się od innych, które od lat opracowujemy dla tego Klienta. Przede wszystkim w briefie znalazła się przyjemność, nawiązująca do hasła przewodniego marki. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas materiały umieszczone w alei sklepowej w atrakcyjny sposób budują pozytywne emocje Konsumentów związane marką E. Wedel. Ten mix nośników podświetlanych, podwieszanych, ruchomych czy z efektem trójwymiarowym jest skutecznym narzędziem shopper marketingu, a na tej skuteczności i zauważalności nam bardzo zależało - dodaje.

Źródło: In-Store Media Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764