logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inauguracja Brooklyn Pilsner w Polsce

  PR 21.10.2022, przeczytano 1616 razy
ilustracjastrzałka

Brooklyn - nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hop’u po street art. W ramach inauguracji piwa w Polsce, trzech influencerów – raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojtek Łozowski i standuper – Kacper Ruciński – poleciało do Nowego Yorku na Brooklyn by pokazać go swoimi oczami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inauguracja-brooklyn-pilsner-w-polsce,397707,artykul.html

Carlsberg Polska wprowadził do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn. Brooklyn pilzner, to lekkie świetnie zbalansowane piwo. Dzięki specjalnej technice chmielenia jest wyjątkowo aromatyczne z delikatną nutą goryczy. Świetnie pasuje do osób szukających jakości, ciekawych świata, nowych doświadczeń, chcących się wyróżnić i być zauważonymi.

Inauguracji piwa w Polsce towarzyszyła m.in. aktywacja z trzema znanymi influencerami: raperem – Ten Typ Mes, muzykiem – Wojtkiem Łozowskim i standuperem – Kacprem Rucińskim. Gwiazdy pokazały Brooklyn swoimi oczami – chodzili po kultowych miejscówkach, odwiedzili m.in. Brooklyn Brewery, gdzie spotkali się z Brewmasterami, by poczuć i móc opisać klimat tego miejsca. Mikro-historie w formacie filmików pokazujących duszę tego miejsca można obejrzeć na kanale YT marki Brooklyn, a zdjęcia z tej wyprawy na Instagramie marki

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764