logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inauguracja Brooklyn Pilsner w Polsce

  PR 21.10.2022, przeczytano 1113 razy
ilustracjastrzałka

Brooklyn - nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hop’u po street art. W ramach inauguracji piwa w Polsce, trzech influencerów – raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojtek Łozowski i standuper – Kacper Ruciński – poleciało do Nowego Yorku na Brooklyn by pokazać go swoimi oczami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inauguracja-brooklyn-pilsner-w-polsce,397707,artykul.html

Carlsberg Polska wprowadził do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn. Brooklyn pilzner, to lekkie świetnie zbalansowane piwo. Dzięki specjalnej technice chmielenia jest wyjątkowo aromatyczne z delikatną nutą goryczy. Świetnie pasuje do osób szukających jakości, ciekawych świata, nowych doświadczeń, chcących się wyróżnić i być zauważonymi.

Inauguracji piwa w Polsce towarzyszyła m.in. aktywacja z trzema znanymi influencerami: raperem – Ten Typ Mes, muzykiem – Wojtkiem Łozowskim i standuperem – Kacprem Rucińskim. Gwiazdy pokazały Brooklyn swoimi oczami – chodzili po kultowych miejscówkach, odwiedzili m.in. Brooklyn Brewery, gdzie spotkali się z Brewmasterami, by poczuć i móc opisać klimat tego miejsca. Mikro-historie w formacie filmików pokazujących duszę tego miejsca można obejrzeć na kanale YT marki Brooklyn, a zdjęcia z tej wyprawy na Instagramie marki

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764