logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Influencer Jasper ambasadorem marki Sweet Factory Store

  PR 20.06.2024, przeczytano 266 razy
ilustracja

Sweet Factory Store, właściciel sklepu online i 26 sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski, oferujący szeroki wybór słodyczy, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Jasperem jako nowym ambasadorem marki. Zaplanowana na rok współpraca obejmuje szeroki zakres działań marketingowych i promocyjnych. Za koordynację aktywności i współpracę z influencerem odpowiada Stor9.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-influencer-jasper-ambasadorem-marki-sweet-factory-store,404723,artykul.html

Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Sweet Factory Store, prezentację oferty i nowości produktowych oraz wydarzeń organizowanych przez markę, a także przyciągnięcie klientów do sklepów stacjonarnych Sweet Factory Store. Działania skierowane są do dzieci i młodzieży oraz ich rodziców, a także miłośników słodyczy, którzy cenią autentyczność i radość, jakie promuje Jasper.

Jasper będzie nie tylko twarzą marki, ale także promotorem swoich ulubionych słodyczy, starannie wyselekcjonowanych spośród setek smaków dostępnych w Sweet Factory Store.

– Jasper, znany TikToker, który przyciągnął tłumy na otwarcia sklepów Sweet Factory Store, stał się naturalnym wyborem na ambasadora naszej marki. Jego autentyczność, pozytywna energia oraz podejście pełne szacunku dla swoich fanów i klientów podczas eventów Meet & Greet idealnie współgrają z wartościami Sweet Factory Store. Decyzja o stałym partnerstwie została podjęta na podstawie udanej współpracy przy otwarciach sklepów, gdzie obecność Jaspera znacząco przyczyniła się do sukcesu tych wydarzeń – mówi Monika Łoś, COO marki Sweet Factory Store.

W ramach kampanii Jasper będzie aktywnie zaangażowany w szereg działań promocyjnych, które obejmują social media marki i twórcy (Instagram, TikTok i YouTube), digital, in-store marketing oraz eventy.

Źródło: Stor9

stor9.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764