logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Influencerzy reklamują Gang Produkciaków od Biedronki

  PR 01.10.2024, przeczytano 215 razy
ilustracja

W ramach promocji nowej kolekcji kultowych już maskotek od Biedronki Lifetube wystartował z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował znanych influencerów parentingowych i gamingowych, między innymi: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-influencerzy-reklamuja-gang-produkciakow-od-biedronki,405902,artykul.html

Biedronka regularnie wypuszcza nowe kolekcje maskotek, które klienci mogą zdobyć, wymieniając punkty otrzymane za zakupy. Tym razem w sklepach pojawił się Gang Produkciaków, wśród których znajdziemy m.in.: Czekoladę Celinkę, Wkrętarkę Wiki czy Parówki Pamelki. 

Promocja nowych pluszaków od Biedronki prowadzona jest na TikToku. Całość komunikacji opiera się na motywie przewodnim “Produkciaki przejmują”, w ramach którego maskotki przejmują nie tylko sklepy czy TikToka, ale również serca widzów. Filmy promocyjne budują unikalny charakter każdej z maskotek, a dodatkowo pełne są humoru i żartów. 

Naszym celem było nadanie Produkciakom sprawczości. Chcieliśmy dosłownie tchnąć w nie życie. Pomysł był prosty: "Produkciaki przejmują!" – A co dokładnie? Poza sklepami Biedronka, wszelakie media społecznościowe oraz content współtworzony przez twórców. Zależało nam na tym, aby odbiorcy poczuli, że to właśnie Produkciaki są autorami każdej zwariowanej publikacji. Chcieliśmy pokazać, że za intrygującym wyglądem maskotek kryje się odrobina szaleństwa i mnóstwo pozytywnej energii - mówi Robert Fidler, Creative Lead w Lifetubie.

Do kampanii zaangażowani zostali twórcy parentingowi oraz gamingowi m.in.: Aleksandra Żuraw, Olga Frycz, Hejka tu Lenka, Miss Aga, iSuperMWK, Fairout i Holix Roblox. Celem materiałów od influencerów oraz produkcji własnych na profilu marki jest zapewnienie widzom rozrywki, którą będą mogli się ze sobą dzielić. Kampania promocyjna potrwa do 30 października. 

Za koncepcję kreatywną, strategię, realizację i dobór twórców odpowiada Lifetube.

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764