logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Innogy wyczyściło budynki i pokazało jak smog zanieczyszcza płuca

  PR 15.12.2020, przeczytano 1359 razy
ilustracjastrzałka

Przysłonięte szarą warstwą smogu budynki przy ulicy Puławskiej i al. Jerozolimskich odzyskały dawny blask. Wyczyszczono je w ramach kampanii Clean Art innogy Polska, po tym jak wodne murale na ich ścianach pokazały, że podobne zanieczyszczenia osadzają się w płucach. W trosce o zdrowie warszawiaków Fundacja innogy Polska sfinansuje profilaktyczne badania płuc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-innogy-wyczyscilo--budynki-i-pokazalo-jak-smog-zanieczyszcza-pluca,389579,artykul.html

Smog, który osadza się na budynkach, dociera także do naszych płuc. Jest jedną z głównych przyczyn chorób układu oddechowego i krążenia. Stworzone w listopadzie, w pierwszym etapie kampanii wodne murale “Czyste powietrze. Czysta Warszawa” miały zwrócić uwagę warszawiaków na problem zanieczyszczenia powietrza w mieście. Następnie budynki zostały całkowicie wyczyszczone, dzięki czemu mieszkańcy mogą lepiej wyobrazić sobie jak wyglądałoby życie w mieście bez smogu. W finale projektu, w lutym 2021 roku innogy wesprze profilaktyczne badania płuc warszawiaków. Akcja będzie finansowana ze środków Fundacji innogy w Polsce. Marka do końca 2021 r. będzie przekazywać na badania płuc warszawiaków 1 zł za każdy miesiąc obowiązywania każdej umowy na warunkach produktu Warszawska Eko Energia.

- innogy działa w Warszawie z myślą o mieszkańcach - podkreśla Małgorzata Nieciecka-Sosińska, head of marketing communications, innogy Polska. - Prowadzimy wiele proekologicznych projektów zwiększających świadomość warszawiaków. W tym szczególnym okresie chcieliśmy skupić się na problemie zanieczyszczenia powietrza, który ma znaczący wpływ na zdrowie mieszkańców stolicy. Z występowaniem smogu mierzymy się co roku, a żeby mu zapobiec musimy współpracować i wspólnie zmieniać swoje nawyki. Nawet pozornie nieistotne decyzje jednostek mogą pozytywnie wpłynąć na jakość powietrza w Warszawie – zaznacza.

ilustracjastrzałka

Do czyszczenia budynków przy al. Jerozolimskich 121/123 i Puławskiej 30, została użyta jedynie gorąca woda pod odpowiednim ciśnieniem, dzięki czemu projekt nie miał negatywnego wpływu na środowisko. Akcja innogy Polska pomogła się także pozbyć graffiti, które od lat szpeciło elewacje. Mieszkańcy zyskali nie tylko poprawę estetyki swojego domu. Warto wiedzieć, że smog, który osadza się wraz z innymi zanieczyszczeniami na budynkach, może wchodzić w bardziej skomplikowane procesy szkodliwe dla zdrowia i środowiska. Udowodniono, że brud na budynkach pod wpływem światła uwalnia tlenki azotu, które uczestniczą w tworzeniu smogu.*

- Pod wieloma względami ta akcja to bardzo dobry pomysł - uważa Ewa Konieczko, zarządca nieruchomości przy. ul Puławskiej 30. - Elewacja była zanieczyszczona, zamalowana graffiti i wymagała odświeżenia, co podnoszono na ostatnim zebraniu. Projekt Clean Art pokazał także jak ogromnym problemem miasta są zanieczyszczenia. Puławska jest jedną z najruchliwszych ulic w stolicy i smog jest tu dokuczliwy.  Społecznie niezwykle istotne jest również, że  zostaną  wykonane w przyszłości nieodpłatne badania dla warszawiaków - podkreśla i dodaje, że dobrze byłoby, by duże firmy takie jak innogy angażowały się w przyszłości w przedsięwzięciach na rzecz zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska, jak i akcje wspierające wychodzące naprzeciw potrzebom mieszkańców.

Autorką pomysłu Clean Art jest 180heartbeeats + JUNG v MATT.

Zobacz jak marka innogy wyczyściło graffiti na budynku przy ul. Puławskiej.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

innogy wspiera wizję Warszawy bez smogu

Clean Art to nie jedyna inicjatywa marki innogy na rzecz przyszłości Warszawy bez smogu. innogy systematycznie poszerza swoją ofertę produktów związanych z energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych, m.in. oferuje nowoczesne instalacje fotowoltaiczne. Firma uruchomiła także największy w Polsce, w pełni elektryczny car sharing innogy go!. W marcu br. roku 25 aut wyposażyła w czujniki Airly. Warszawiacy jeżdżąc bezemisyjnymi autami, aktualizują Mapę Smogo!wą. Dostępna na stronie airly.eu/mapasmogowa daje warszawiakom pierwszą na świecie aktualizowaną w czasie rzeczywistym, mobilną mapę smogu. Wiedzę o jakości powietrza zyskali m.in. mieszkańcy Pragi Północ, gdzie nie było dotąd czujnika stacjonarnego.

Źródło: 180heartbeeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764