logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska

  PR 28.03.2024, przeczytano 702 razy
ilustracjastrzałka

Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-insignia-kontynuuje-wspolprace-z-s%C3%BCdzucker-polska,403646,artykul.html

W zakres działań agencji wchodzi opracowanie strategii i komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz rocznego planu marketingowego dla marki Cukier Królewski. Obejmuje on działania digitalowe, w tym obsługę mediów społecznościowych, aktywacje konsumenckie, współprace influencerskie oraz tworzenie kampanii mediowych.

– W tym roku agencja Insignia przygotowała niezwykle szczegółową i kompleksową ofertę. Każdy obszar naszych potrzeb został starannie zagospodarowany. Widać, że zespół ma wyjątkowe wyczucie marki – przedstawili pomysły, które są nie tylko doskonale dopasowane do naszej tożsamości, ale także wyróżniają się na tle konkurencji. Dlatego z pełnym przekonaniem zdecydowaliśmy się ponownie powierzyć obsługę naszej marki agencji Insignia – komentuje Małgorzata Jedynak, Brand Manager, Südzucker Polska SA.

Trzy lata współpracy zaowocowały produkcją spotów wideo, organizacją konkursów i akcji CSR oraz działaniami z udziałem influencerów.

– Nasza kilkuletnia współpraca z Südzucker pozwoliła nam nie tylko lepiej zrozumieć wartości i cele, którymi kieruje się marka, lecz także poznać i wczuć się w jej tożsamość. Mając doświadczenie w obszarze komunikacji dla branży FMCG oraz znajomość aktualnych trendów, mogliśmy zaproponować atrakcyjną i wyróżniającą się strategię działań na ten rok – mówi Maria Trojanowska, Senior Account Manager, Insignia. – Bardzo doceniamy zaufanie, jakim obdarzył nas Klient. Pozwala nam ono prezentować odważne pomysły. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że stawia to wysoko poprzeczkę. I zamierzamy sprostać temu zadaniu.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764