logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska

  PR 28.03.2024, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-insignia-kontynuuje-wspolprace-z-s%C3%BCdzucker-polska,403646,artykul.html

W zakres działań agencji wchodzi opracowanie strategii i komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz rocznego planu marketingowego dla marki Cukier Królewski. Obejmuje on działania digitalowe, w tym obsługę mediów społecznościowych, aktywacje konsumenckie, współprace influencerskie oraz tworzenie kampanii mediowych.

– W tym roku agencja Insignia przygotowała niezwykle szczegółową i kompleksową ofertę. Każdy obszar naszych potrzeb został starannie zagospodarowany. Widać, że zespół ma wyjątkowe wyczucie marki – przedstawili pomysły, które są nie tylko doskonale dopasowane do naszej tożsamości, ale także wyróżniają się na tle konkurencji. Dlatego z pełnym przekonaniem zdecydowaliśmy się ponownie powierzyć obsługę naszej marki agencji Insignia – komentuje Małgorzata Jedynak, Brand Manager, Südzucker Polska SA.

Trzy lata współpracy zaowocowały produkcją spotów wideo, organizacją konkursów i akcji CSR oraz działaniami z udziałem influencerów.

– Nasza kilkuletnia współpraca z Südzucker pozwoliła nam nie tylko lepiej zrozumieć wartości i cele, którymi kieruje się marka, lecz także poznać i wczuć się w jej tożsamość. Mając doświadczenie w obszarze komunikacji dla branży FMCG oraz znajomość aktualnych trendów, mogliśmy zaproponować atrakcyjną i wyróżniającą się strategię działań na ten rok – mówi Maria Trojanowska, Senior Account Manager, Insignia. – Bardzo doceniamy zaufanie, jakim obdarzył nas Klient. Pozwala nam ono prezentować odważne pomysły. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że stawia to wysoko poprzeczkę. I zamierzamy sprostać temu zadaniu.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764