logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Insignia przygotowała kampanię dla marki Kamis

  PR 29.07.2024, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Insignia przygotowała warstwę kreatywną kampanii marki KAMIS z portfolio McCormick Polska - kampania zaplanowana jest do końca sierpnia, a toczy się pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-insignia-przygotowala-kampanie-dla-marki-kamis,405157,artykul.html

Kampania związana jest z tak zwanym „okresem grillowym”, a jej celem jest umocnienie pozycji nr 1 brandu KAMIS na rynku musztard, jak również stymulowanie sprzedaży oraz budowanie wyróżników rynkowych poprzez podkreślanie szerokiej gamy produktowej marki, bogactwa smaków i mnogości zastosowań.

– Obecne działania są kontynuacją ubiegłorocznej jesiennej kampanii musztard KAMIS, do której opracowaliśmy koncept kreatywny i materiały digital, zarówno wideo, jak i display. Pokazywaliśmy w niej musztardę Sarepską i Delikatesową. W tym roku poszerzyliśmy kampanię o dodatkowe bohaterki: musztardę Miodową i Francuską - komentuje Kinga Zborowska, Senior Account Manager agencji Insignia.

ilustracjastrzałka

Do zadań agencji Insignia należało opracowanie kompletu materiałów digital do kampanii, w tym m.in.: produkcja nowych materiałów wideo (opracowanie scenariuszy wideo, prace animacyjne, nagrania wideo z content creatorką i udźwiękowienie), adaptacje ubiegłorocznych materiałów wideo do formatów SoMe (Meta, TikTok, YouTube) oraz opracowanie kreacji na potrzeby Landing Page’a i kampanii display.

Z marką KAMIS współpracujemy od wielu lat, z prawdziwą przyjemnością. Łączą nas wspólne wartości: jakość i zaufanie. Niezależnie od tego czy pracujemy nad dużą kampanią na wiele rynków, czy nad adaptacją na rynek lokalny, zawsze cieszy nas kiedy nasze pomysły spotykają się pozytywnym odbiorem klienta i konsumentów, przekładają się na wyniki i są kontynuowane przez kolejne lata, albo ich użycie jest rozszerzane na większą liczbę rynków – dodaje Kinga Zborowska.

KAMIS współpracuje z Insignią od końcówki 2019 r., kiedy agencja ta wygrała przetarg tej marki; pierwszym wspólnym projektem była kampania „Dokładnie Takie Święta”, której koncept był bardzo dobrze odebrany przez polskich konsumentów i następnie był adaptowany również na inne rynki gdzie jest obecny KAMIS.

Źródło: Insignia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Duże zmiany na rynku agencji PR
43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast...
Krajowa Grupa Spożywcza S.A., największy państwowy producent żywności w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych,...
Zondacrypto przedłuża współpracę z Rakowem Częstochowa
Po dwóch latach owocnej współpracy, zondacrypto oraz Raków Częstochowa ogłaszają przedłużenie umowy sponsorskiej o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu. Raków rozegrał debiutancki mecz na zondacrypto Arena.
Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764