logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Insignia z kampanią Kamis „Nadaj świętom smak”

  PR 21.12.2021, przeczytano 824 razy
ilustracja

Pachnące cynamonem, goździkami i kardamonem – nie ma prawdziwych Świąt bez aromatycznych przypraw! Ruszyła świąteczna odsłona kampanii KAMIS „Nadaj świętom smak”. Oprócz szerokich działań promocyjnych w Polsce, koncept zadebiutował na dwóch rynkach zagranicznych ­- w Rosji oraz w Rumunii. Za realizację kampanii odpowiada agencja Insignia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-insignia-z-kampania-kamis-_nadaj-swietom-smak_,394209,artykul.html

Najnowsza, bożonarodzeniowa kampania KAMIS „Nadaj świętom smak” to kontynuacja dotychczasowych działań marki, której celem jest przywołanie tradycyjnych świątecznych smaków z produktami KAMIS. Za szeroką promocję kampanii odpowiada agencja Insignia, do której należało opracowanie koncepcji oraz key visuala, przygotowanie kreacji nośników POS, działania digital oraz współpraca z influencerami. Na bazie zrealizowanego przez agencję Insignia wraz z Papaya Films  w 2019 roku spotu, opracowano również tegoroczny scenariusz i adaptację materiałów do telewizji. Koncepcja kampanii została również przeniesiona na rynki zagraniczne.

- W tym roku nasz koncept zadebiutował w Rosji oraz w Rumunii, gdzie odpowiadamy za adaptację materiałów video do telewizji i digitalu na bazie zrealizowanego spotu w 2019 roku. Wejście kampanii na rynki zagraniczne to niewątpliwy sukces i wielka radość z realizacji projektu o międzynarodowym potencjale – mówi Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.

Szerokie wsparcie dla kampanii w Polsce zapewniają działania mediowe realizowane przez Grupę Publicis, takie jak spot w telewizji, portale horyzontalne, wideo w internecie o precyzyjnym targetowaniu, dedykowane wideo materiały z kluczowymi przepisami świątecznymi, reklamy w wyszukiwarkach czy aplikacje zakupowe.

W ramach działań promocyjnych powstał również świąteczny e-book, który zawiera najważniejsze przepisy z wykorzystaniem produktów KAMIS, a także mailing wewnętrzny dla pracowników marki.

Insignia odpowiada również za koncepcję oraz koordynację współpracy marki z influencerami takimi jak Ola Tatka (olatatka), Eliza Nowak-Siuzdak (elinowak), Joanna Małagowska (Po Prostu Pycha), Anna Zyśk (Jedz Pysznie), Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie). Kampania trwa do 25 grudnia.

Współpraca Insignii z firmą McCormick Polska, do której należy marka KAMIS, trwa z powodzeniem od 2019 r. Agencja realizuje projekty dla trzech międzynarodowych marek tego klienta.

Źródło: Insignia sp. z o.o.

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764