logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Insignia z kampanią Kamis „Nadaj świętom smak”

  PR 21.12.2021, przeczytano 606 razy
ilustracja

Pachnące cynamonem, goździkami i kardamonem – nie ma prawdziwych Świąt bez aromatycznych przypraw! Ruszyła świąteczna odsłona kampanii KAMIS „Nadaj świętom smak”. Oprócz szerokich działań promocyjnych w Polsce, koncept zadebiutował na dwóch rynkach zagranicznych ­- w Rosji oraz w Rumunii. Za realizację kampanii odpowiada agencja Insignia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-insignia-z-kampania-kamis-_nadaj-swietom-smak_,394209,artykul.html

Najnowsza, bożonarodzeniowa kampania KAMIS „Nadaj świętom smak” to kontynuacja dotychczasowych działań marki, której celem jest przywołanie tradycyjnych świątecznych smaków z produktami KAMIS. Za szeroką promocję kampanii odpowiada agencja Insignia, do której należało opracowanie koncepcji oraz key visuala, przygotowanie kreacji nośników POS, działania digital oraz współpraca z influencerami. Na bazie zrealizowanego przez agencję Insignia wraz z Papaya Films  w 2019 roku spotu, opracowano również tegoroczny scenariusz i adaptację materiałów do telewizji. Koncepcja kampanii została również przeniesiona na rynki zagraniczne.

- W tym roku nasz koncept zadebiutował w Rosji oraz w Rumunii, gdzie odpowiadamy za adaptację materiałów video do telewizji i digitalu na bazie zrealizowanego spotu w 2019 roku. Wejście kampanii na rynki zagraniczne to niewątpliwy sukces i wielka radość z realizacji projektu o międzynarodowym potencjale – mówi Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.

Szerokie wsparcie dla kampanii w Polsce zapewniają działania mediowe realizowane przez Grupę Publicis, takie jak spot w telewizji, portale horyzontalne, wideo w internecie o precyzyjnym targetowaniu, dedykowane wideo materiały z kluczowymi przepisami świątecznymi, reklamy w wyszukiwarkach czy aplikacje zakupowe.

W ramach działań promocyjnych powstał również świąteczny e-book, który zawiera najważniejsze przepisy z wykorzystaniem produktów KAMIS, a także mailing wewnętrzny dla pracowników marki.

Insignia odpowiada również za koncepcję oraz koordynację współpracy marki z influencerami takimi jak Ola Tatka (olatatka), Eliza Nowak-Siuzdak (elinowak), Joanna Małagowska (Po Prostu Pycha), Anna Zyśk (Jedz Pysznie), Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie). Kampania trwa do 25 grudnia.

Współpraca Insignii z firmą McCormick Polska, do której należy marka KAMIS, trwa z powodzeniem od 2019 r. Agencja realizuje projekty dla trzech międzynarodowych marek tego klienta.

Źródło: Insignia sp. z o.o.

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika
Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764