logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Instalacje digital signage w klubowym sklepie FC Barcelona

  PR 30.03.2015, przeczytano 2172 razy

Klubowy sklep FC Barcelona zwiększył sprzedaż za sprawą nowoczesnych i interaktywnych systemów napędzanych przez technologie firmy AMD – 16-metrowy ekran w centrum sklepu robi piorunujące wrażenie, a interaktywne, zaawansowane automaty do sprzedaży spersonalizowanych pamiątek znacznie zmniejszyły kolejki do kas zwiększając przy tym sprzedaż koszulek o 22%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-instalacje-digital-signage-w-klubowym-sklepie-fc-barcelona-,24374,artykul.html

Trzypiętrowy Megastore FC Barcelona zlokalizowany na legendarnym stadionie Camp Nou, w stolicy Katalonii jest znany ze swojej oferty znakomicie przygotowanych oficjalnych produktów klubowych. Klubowy sklep przeszedł ostatnio remont, w trakcie którego gruntownie przeprojektowano jego wnętrze.

W celu wywołania efektu „WOW” odpowiedniego do wrażeń, jakie zapewnia na boiskach sama drużyna, postanowiono sięgnąć po zaawansowane systemy wizualne typu Digital Signage i w centralnej części zamontowano wielki, 16-metrowy ekran LED. W ten sposób nie tylko nowy wygląd, ale w szczególności wielka świetlna tafla przyciąga uwagę licznie odwiedzających Megastore.

Świat cyfrowy i fizyczny połączono ponadto poprzez zautomatyzowanie popularnego wśród kibiców druku spersonalizowanych koszulek. Na terenie sklepu zainstalowano interaktywne stanowiska „Digital Locker”, przy którym każdy z klientów może wybrać wzór swojej ulubionej koszulki piłkarskiej, dodać nazwisko lub tekst oraz swój szczęśliwy numer i natychmiast zobaczyć rezultat tego co stworzyli na dużym wyświetlaczu.

Wszystko to stało się możliwe dzięki podjęciu współpracy klubu FC Barcelona z TMTFactory, która jest firmą dostarczającą treści multimedialne i usługi doradcze dla projektów cyfrowych. TMTFactory do obsługi ekranów wybrała odtwarzacze multimedialne AOPEN Digital Engine DE6100, które są wyposażone w akcelerowane procesory AMD Embedded Serii R.

O wyborze systemów bazujących na tych procesorach AMD zadecydowała oferowana przez nie wielość funkcji wyświetlania, szerokie wsparcie dla aplikacji multimedialnych, sprawne działanie i krótki czas reakcji. Przy średnim zużyciu energii na poziomie zaledwie 13 Watów oraz wydajności, która pozwala aplikacjom wcześniej wymagającym zewnętrznej karty graficznej na płynne działanie i zapewnianie wysokiej jakości efektów wizualnych, stanowiły one naturalny wybór dla systemów do sklepu FC Barcelona.

Dzięki unikalnej architekturze akcelerowanego procesora AMD Embedded Serii R ze zintegrowaną kartą graficzną AMD Radeon HD Serii 7000G, systemy te mogą być konstruowane przy użyciu pojedynczego układu, co pozwala uzyskać mniejsze rozmiary urządzeń, a także pobierać mniej prądu i generować mniejsze koszty. Ponadto technologia AMD Eyefinity pozwala tym procesorom obsługiwać kilku ekranów jednocześnie, tak jakby to była jedna duża powierzchnia. Umożliwia również wyświetlanie oszałamiająco ostrego obrazu 3D nawet w rozdzielczości 4K i oferuje wsparcie dla aż czterech niezależnych wyświetlaczy o rozdzielczość 4096 x 2160 każdy, a to wciąż tylko 18-watowy procesor.

Wizualizacje w wysokiej rozdzielczości pomagają zwiększyć sprzedaż

Interaktywne stanowiska Digital Locker stanowią w pełni zintegrowaną platformę eCommerce obejmującą wybór produktów dostępnych w punktach sprzedaży. Chcąc kupić spersonalizowaną koszulkę klient za pośrednictwem ekranu dotykowego dostosowuje wybrany przez siebie krój i barwy produktu, a następnie płaci przy użyciu karty kredytowej oraz odbiera gotowy produkt z działu “Printing Lab” – wszystko bez konieczności oczekiwania w długich kolejkach. Ponadto sam proces dostosowywania koszulek został skrócony ze względu na możliwość wizualizacji produktów w czasie rzeczywistym.

Stanowiska “Digital Locker” wprowadzają element zabawy i zainteresowania, a klienci odwiedzający sklep widząc co tworzą inni, chcą spróbować tego samego. W ciągu pierwszych czterech miesięcy po uruchomieniu cyfrowych stanowisk, sklep FC Barcelona odnotował 22% wzrost sprzedaży spersonalizowanych koszulek.

Z kolei akcelerowane procesory AMD Embedded Serii R są doskonale dostosowane do potrzeb dostawców rozwiązań takich jak TMTFactory i  AOPEN, którzy pomagają tworzyć nową jakość klientom wymagającym nietypowych rozwiązań, takim jak sklep FC Barcelona. Procesory te zapewniają właściwą równowagę pomiędzy wydajnością a zużyciem energii i zapewniają bogactwo możliwości multimedialnych, które przyciągają uwagę konsumentów i pozwalają zwiększyć sprzedaż.

Źródło: AMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764