logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Instrukcje bezpieczeństwa wcale nie muszą być nudne

  PR 08.06.2020, przeczytano 371 razy
ilustracja

Informowanie i przypominanie o tym, jak zachować bezpieczeństwo w czasie pandemii nie musi być nudne. Centrum Handlowe Blue City przygotowało instruktaż przypominający ten, który oglądamy na pokładzie samolotów w wykonaniu stewardess.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-instrukcje-bezpieczenstwa-wcale-nie-musza-byc-nudne,387324,artykul.html

Po okresie kwarantanny świat ponownie zaczyna się otwierać. Jednak cały czas musimy zachowywać ostrożność, zwracać uwagę na higienę i nasze bezpieczeństwo. O tym, że trzeba często myć i dezynfekować dłonie, a w miejscach publicznych nosić maskii rękawiczki, informują umieszczone w różnych miejscach komunikaty.

Centrum Handlowe Blue City postanowiło przypomnieć o tym klientom w nieco inny, lekki sposób i przygotowało razem z agencją Communication Unlimited i studiem promocji Ewesa niecodzienne wydarzenie. Ubrane jak stewardessy tancerki z zespołu Dream Dance Natalia Wojdak pokazywały, podobnie, jak robi to personel pokładowy w samolotach, o czym należy pamiętać i jak zachowywać się w przestrzeni centrum handlowego.

- Kiedy jesteśmy w samolocie, rzadko zdarza nam się czytać instrukcje bezpieczeństwa. Wolimy słuchać komunikatu i patrzeć jak instruktaż przedstawiają nam stewardessyi stewardzi. Stąd też pomysł na event w Blue City. „Nasze stewardessy” demonstrowały zasady bezpieczeństwa inaczej, bo tanecznym krokiem. Chcieliśmy w ten sposób  rozweselić klientów centrum i pokazać, że o bezpieczeństwie można mówić nie tylko za pomocą sztywnych komunikatów – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director Communicationn Unlimited  

Podczas eventu zostały nagrane filmy instruktażowe, które obecnie są udostępniane w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, You Tube), na stronie www i na ekranach, znajdujących się na terenie Blue City.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764