logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

  PR 11.01.2024, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-interaktywne-centrum-schlebiania---ancymony-omawia-kampanie-dan-cake,402692,artykul.html

W ramach kampanii powstała aktywacja konsumencka – konkurs kreatywny, gdzie zadaniem uczestników jest kupienie Chleba Tostowego Dan Cake (pszennego lub pełnoziarnistego) i stworzenie kreatywnego komplementu dla bliskiej osoby. Nagrody dostaną najlepsze pochlebstwa, a jest o co walczyć – przewidziane są m.in. nagrody pieniężne i sprzęt kuchenny. 

Nowa odsłona kampanii „Schlebianie na śniadanie” to strategiczny projekt mający na celu ugruntowanie w świadomości konsumentów jednego prostego połączenia: jak Chleby Tostowe Dan Cake, to schlebianie - smakiem i miłymi komplementami. W tym roku idziemy jednak o krok dalej, dając użytkownikom możliwość pobawienia się sztuczną inteligencją, która przy wsparciu aktora i jego głosu wygeneruje jedno z 200 autorskich pochlebstw - mówi Maciej Bojda, creative lead, Ancymony.   

Twórcze komplementowanie to mechanizm, który sprawdził nam się już w poprzedniej edycji kampanii, i po który chętnie sięgnęliśmy ponownie. We współczesnej rzeczywistości, zdominowanej przez hejt i podziały społeczne, nasz konkurs stanowi miłą odskocznię, a jednocześnie pozwala nam zwiększać wśród konsumentów świadomość produktową asortymentu z naszej oferty śniadaniowej. Na szczególną uwagę zasługują tu nasze Chleby Tostowe, które mają dobre składy, wypiekane są na naturalnym zakwasie i nie zawierają konserwantów, a jednocześnie są wszechstronne w zastosowaniu. Wygoda ich użycia zapewnia także oszczędność czasu, który dzięki temu możemy przeznaczyć na to, na co zwykle nam go brakuje, w myśl promowanej przez nas idei „Daj sobie czas”  - podsumowuje Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake Polonia.  

Agencja Ancymony odpowiada za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji, a także prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, PR i kontakt z mediami. Za realizację spotu odpowiada Key Story. Za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Media Choice, a kampanię outdoorową realizuje AMS.  

Na stronie aktywacji www.SchlebianieNaSniadanie.pl uruchomione zostało interaktywne Centrum Schlebiania. Dzięki połączeniu z kreatywnym wirtualnym konsultantem, użytkownik dostanie niecodzienne pochlebstwo. Cały mechanizm oparty jest na sztucznej inteligencji, która generuje pomysłowe komplementy w formie audio bazując na głosie aktora ze spotów kampanii. 

Kampania obecna jest na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych, w digital indoor oraz OOH na terenie całej Polski, jak również w radiu RMF MAXX, gdzie odbędzie się konkurs pod hasłem „Poranne schlebianie”, sponsorowany przez markę Dan Cake. W akcję zaangażowany będzie influencer Bartek Usa Karpowski, który przeprowadzi akcję uliczną. 

Więcej spotów obejrzeć można tutaj:

Agencja Ancymony – niezależna agencja reklamowa obecna na rynku od 26 lat. W portfolio ma marki ze wszystkich kategorii, m.in. Rossmanna, Wawel, Pudliszki, Heinza, Pocztex, Amundsena, Ibuprom, Apap, Śnieżkę, Piątnicę czy Dębicę.  

Źródło: Ancymony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764