logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Isobar Polska i Propeller Film z kampanią „Siła Drobiazgów” dla Škoda

  PR 27.08.2021, przeczytano 765 razy
ilustracja

Agencje Isobar Polska i Propeller Film przygotowały dla ŠKODA projekt specjalny w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wraz z projektantką modową Hollie Warsaw stworzono niezwykłą torebkę. Jej premiera okazała się bardzo nietypowym wydarzeniem modowym, którego uczestnicy przekonali się, że nawet najbardziej niepozorne przedmioty zyskują podczas zderzenia ogromną wagę i mogą stanowić poważne zagrożenie. Jednym z gości premiery była Barbara Kurdej-Szatan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-isobar-polska-i-propeller-film-z-kampania-_sila-drobiazgow_-dla-%C5%A0koda,392782,artykul.html

Każdy z gości, który próbował obejrzeć premierowy model torebki mógł osobiście przekonać się, ile naprawdę ważyłaby ona podczas zderzenia samochodu z pozornie niewielką prędkością 50 km/h. Model, który normalnie waży kilkaset gram, był wyjątkowo ciężki: ważył aż 16 kilogramów. To nie było jedyne zaskoczenie, jakie czekało na gości: w momencie podniesienia torby na lustrze wyświetlił się komunikat, który wyjaśnił skąd tak wielka waga przedmiotu i jak ważne jest zabezpieczanie drobiazgów podczas podróży.

Podczas eventu można było skorzystać również z interaktywnej wagi. Urządzenie pokazało, ile ważą rzeczy osobiste oraz jak ciężkie stają się podczas zderzenia pojazdów poruszających się z prędkością 50 km/h lub więcej.

Akcja ma na celu nie tylko uświadomienie istniejące zagrożenia, ale także przedstawia praktyczne rozwiązania. Premierowa torebka została wyposażona w specjalnie zaprojektowane zapięcia, które pozwalają w wygodny sposób przypiąć ją podczas podróży. Na osłonce zapięcia znajduje się także QR kod przekierowujący na stronę na której można znaleźć dodatkowe informacje o zabezpieczaniu rzeczy osobistych w samochodzie oraz obejrzeć film z wydarzenia.

– W tym roku zintensyfikowaliśmy działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach. Hasłem ​„Siła Drobiazgów – Zabezpieczaj drobiazgi podczas podróży. Dla wspólnego bezpieczeństwa” przypominamy o tym, że wszyscy dzielimy drogę, a dbanie o pozornie niewiele znaczące kwestie może przyczynić się nie tylko do poprawy bezpieczeństwa kierowców, ale również pasażerów czy pieszych. Bezpieczeństwo jest więc naszym wspólnym celem – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, w tym kanałach własnych ŠKODA. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, technologię i realizację odpowiada agencja Isobar Polska, produkcją zajęło się studio Propeller Film.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764