logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Italian Fashion z nowym sklepem internetowym

  PR 11.02.2021, przeczytano 1684 razy
ilustracjastrzałka

Firma posiada bogatą ofertę produktową, którą chciała zaprezentować w atrakcyjny sposób. Nowy, rozbudowany sklep internetowego, pozwala przeglądać liczne kolekcje bielizny i akcesoriów, w wygodnej i efektywnej formie, również na urządzeniach mobilnych. Platforma Magento 2 zapewnia wysoką stabilność sklepu, a integracja z SAP ERP wspiera zarządzanie sprzedażą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-italian-fashion-z-nowym-sklepem-internetowym,390191,artykul.html

Italian Fashion jest polską, rodzinną firmą, która posiada bogate doświadczenie w zakresie produkcji i sprzedaży wysokiej jakości odzieży. Oferta sklepu obejmuje bieliznę damską, męską, dziecięcą, ubrania domowe i akcesoria. Produkty podzielone są na kilkanaście kategorii oraz są opisane ponad 70 atrybutami.

By podnieść atrakcyjność prezentacji produktów, ale także usprawnić zarządzanie ofertą i procesem sprzedaży, Klient zdecydował się na wdrożenie nowego sklepu internetowego. W oparciu o Magento 2 został wdrożony rozbudowany sklep www.italianfashion.pl z dwoma wersjami językowymi. W sklepie zostały wdrożone mechanizmy, które automatyzują proces dodawania i aktualizacji informacji produktowych. Dla klientów dostępna jest też zaawansowana opcja filtrowania artykułów, np. poprzez kolory, materiały, kolekcje, a nawet długość spodni czy rękawów.

ilustracjastrzałka

Wygodną funkcjonalnością jest koszyk typu One step, który skraca etap finalizacji zamówienia do jednej strony. Dzięki temu cały proces przebiega niezwykle szybko i sprawnie, a klient ma od razu podgląd na wszystkie parametry zamówienia. O sprawny proces zakupowy i wygodne metody dostawy dbają wdrożone integracje z kilkoma dostawcami płatności i przewoźnikami. Dzięki rozbudowanemu systemowi powiadomień, klienci mogą sprawnie śledzić swoje paczki, dodatkowo poprzez sms są powiadamiani o statusie przesyłki.

Odpowiadając na potrzeby Klienta, Ideo wdrożyło w sklepie rozbudowany system rabatowy. Obejmuje on kilka rodzajów promocji i zniżek oraz kartę stałego klienta. Gdy sklep udostępni taką opcję, to w ramach systemu możliwe jest łączenie w koszyku kilku bieżących promocji.

By jeszcze bardziej usprawnić obsługę klienta, sklep zintegrowano z live chat Zendesk, a za skuteczną promocję odpowiada m.in. integracja z Facebook i Google Ads. Warto również wspomnieć o rozbudowanym koncie użytkownika, które umożliwia m.in. kontrolę zamówień, elektroniczne generowanie zwrotów czy ocenę produktów.

Za projekt, prace wdrożeniowe i dalszą rozbudowę sklepu odpowiada firma Ideo. Sklep został kompleksowo wyposażony w dedykowane moduły, które uatrakcyjniają stronę, ale również wpływają na jej komfort, użyteczność działania oraz szybkość zarządzania.

Źródło: Ideo Sp. z o.o.

www.ideo.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ideo_pl

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764