Firma posiada bogatą ofertę produktową, którą chciała zaprezentować w atrakcyjny sposób. Nowy, rozbudowany sklep internetowego, pozwala przeglądać liczne kolekcje bielizny i akcesoriów, w wygodnej i efektywnej formie, również na urządzeniach mobilnych. Platforma Magento 2 zapewnia wysoką stabilność sklepu, a integracja z SAP ERP wspiera zarządzanie sprzedażą.
Italian Fashion jest polską, rodzinną firmą, która posiada bogate doświadczenie w zakresie produkcji i sprzedaży wysokiej jakości odzieży. Oferta sklepu obejmuje bieliznę damską, męską, dziecięcą, ubrania domowe i akcesoria. Produkty podzielone są na kilkanaście kategorii oraz są opisane ponad 70 atrybutami.
By podnieść atrakcyjność prezentacji produktów, ale także usprawnić zarządzanie ofertą i procesem sprzedaży, Klient zdecydował się na wdrożenie nowego sklepu internetowego. W oparciu o Magento 2 został wdrożony rozbudowany sklep www.italianfashion.pl z dwoma wersjami językowymi. W sklepie zostały wdrożone mechanizmy, które automatyzują proces dodawania i aktualizacji informacji produktowych. Dla klientów dostępna jest też zaawansowana opcja filtrowania artykułów, np. poprzez kolory, materiały, kolekcje, a nawet długość spodni czy rękawów.
Wygodną funkcjonalnością jest koszyk typu One step, który skraca etap finalizacji zamówienia do jednej strony. Dzięki temu cały proces przebiega niezwykle szybko i sprawnie, a klient ma od razu podgląd na wszystkie parametry zamówienia. O sprawny proces zakupowy i wygodne metody dostawy dbają wdrożone integracje z kilkoma dostawcami płatności i przewoźnikami. Dzięki rozbudowanemu systemowi powiadomień, klienci mogą sprawnie śledzić swoje paczki, dodatkowo poprzez sms są powiadamiani o statusie przesyłki.
Odpowiadając na potrzeby Klienta, Ideo wdrożyło w sklepie rozbudowany system rabatowy. Obejmuje on kilka rodzajów promocji i zniżek oraz kartę stałego klienta. Gdy sklep udostępni taką opcję, to w ramach systemu możliwe jest łączenie w koszyku kilku bieżących promocji.
By jeszcze bardziej usprawnić obsługę klienta, sklep zintegrowano z live chat Zendesk, a za skuteczną promocję odpowiada m.in. integracja z Facebook i Google Ads. Warto również wspomnieć o rozbudowanym koncie użytkownika, które umożliwia m.in. kontrolę zamówień, elektroniczne generowanie zwrotów czy ocenę produktów.
Za projekt, prace wdrożeniowe i dalszą rozbudowę sklepu odpowiada firma Ideo. Sklep został kompleksowo wyposażony w dedykowane moduły, które uatrakcyjniają stronę, ale również wpływają na jej komfort, użyteczność działania oraz szybkość zarządzania.
Źródło: Ideo Sp. z o.o.