logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jacek Gmoch i influencerzy w mundialowej kampanii LG

  PR 12.06.2018, przeczytano 1599 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GetHero zrealizuje dla marki LG kampanię mundialową „Studio LG”, z udziałem popularnych influencerów i Jacka Gmocha, wybitnego trenera, analityka i komentatora piłkarskiego. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jest poświęcona linii telewizorów LG OLED TV z opartą na sztucznej inteligencji technologią ThinQ, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jacek-gmoch-i-influencerzy-w-mundialowej-kampanii-lg,36856,artykul.html

W ramach akcji powstaną 3 filmy, kręcone w kinie, na plaży i na stadionie piłkarskim we Wrocławiu. ReZigiusz rozegra w nich trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny, którymi są: Senegal, Kolumbia i Japonia. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną, odpowiednio w kolejności: Jacob, Lachu, i Koza.

Wszystkie mecze będą komentowane i analizowane ze studia na stadionie Legii przez unikalny duet ekspertów, który tworzyć będą: Jacek Gmoch oraz Piotr „Izak” Skowyrski. Gospodarzem każdego programu będzie reZigiusz.

Każdy odcinek rozpoczynać się będzie od przywitania w studiu przez gospodarza programu – reZigiusza, który następnie przenosić się będzie w miejsce, gdzie rozgrywać się będzie mecz w FIFA 18 (kolejno: w kinie, na Stadionie Wrocław i w beach barze). Mecz z offu komentowany będzie przez Izaka. Po meczu, kamera wracać będzie do studia, gdzie Jacek Gmoch przeprowadzi analizę meczu.

- Jacek Gmoch to postać bardzo charakterystyczna, ale znana głównie w starszej grupie wiekowej (30+). Pomysł na połączenie dwóch „światów” - komentatora e-sportu i znanego YouTubera z Jackiem Gmochem to szansa na zainteresowanie naszą komunikacją młodszych odbiorców. Poza tym luz Remka, żart Gmocha i urok Izaaka to gotowa recepta na nietuzinkowy materiał - mówi Agnieszka Witerscheim, Digital Marketing Specialist w LG

- Filmy będą miały charakter humorystyczny. Rezi jest początkującym ,,fifaczem”  i zmierzy się z doświadczonymi graczami, co prawdopodobnie będzie symulacją pozytywnej sytuacji, na jaką liczą kibice polskiej reprezentacji, czyli dominacji naszej drużyny podczas rozgrywek w grupie - mówi Agata Szarniewska, Account Manager GetHero odpowiedzialna za realizację kampanii - Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką LG przy okazji najważniejszej imprezy sportowej na świecie, jaką jest piłkarski Mundial.

Za koncept głównej kampanii mundialowej tej marki odpowiada agencja The Digitals . Prowadzona jest pod hasłem „Telewizor powołany na mundial”, gdzie twarzą jest właśnie Jacek Gmoch. Kampania przygotowana przez agencję GetHero jest przedłużeniem kampanii o działania z influencerami.

Cała kampania potrwa do końca mistrzostw. W serii filmów promocyjnych Jacek Gmoch prezentuje, w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich. Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku. W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na YouTube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764